Udane warsztaty dla centrów usług

Uczestnicy w pełni zadowoleni

Przedstawiciele wiodących firm wzięli udział w warsztatach pt.”Budowania trwałej przewagi konkurencyjnej centrum usług" (4 czerwca, Warszawa). 

Uczestnicy  mieli okazję pogłębić swoją wiedzę i doświadczenia w zakresie metodyki Lean Six Sigma w procesach usługowych, dostrzec nowe możliwości rozwoju i symulowania zaangażowania pracowników, poznać praktyczną stronę narzędzi optymalizacyjnych, analitycznych i zarządczych, a przede wszystkim zyskać ciekawą inspirację do tworzenia i wdrożenia planu Kultury Ciągłego Doskonalenia w swoich organizacjach.

Warsztaty w oparciu o symulację procesu optymalizacji działań w organizacji, wyzwoliły wśród uczestników wiele pozytywnej energii, pozwoliły zbudować kompleksowy obraz Kultury Ciągłego Doskonalenia organizacji w oparciu o Pozytywność i Produktywność oraz dostarczyły wzajemnych doświadczeń i odpowiedzi na kluczowe pytania. Zadowolenie uczestników potwierdza wynik badania NPS, który po tym warsztacie wyniósł 100%.

W organizowanym przez nas jednodniowym wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele kadry zarządzającej centrami usług, z takich firm jak: Siemens, Randstad Polska, Schneider Electric Polska, Citibank International, Telemon, CBRE, Mercer Polska, Procter and Gamble Polska, Allianz Polska.

Osobą, która i inspirowała uczestników w zakresie praktycznego wykorzystania Lean Six Sigma i Performance Management w Centrach Operacyjnych był Krzysztof Pimpicki, Partner w zespole Services 4 Results.

W przeprowadzeniu wydarzenia pomagała Aleksandra Bernaś, Analityk w zespole Services 4 Results. Gorące podziękowania w imieniu 4 Results oraz uczestników, składamy firmie MIKOMAX SMART OFFICE , która w kreatywny sposób zaaranżowała wnętrze miejsca spotkania.

 

Serdecznie dziękujemy i zapraszamy na kolejną edycję już 9 października!