4 Results na warsztatach S&OP

Jak efektywnie planować akcje promocyjne w ramach S&OP z uwzględnieniem zmienności i dostępności produktów – o tym mówił wiceprezes 4 Results Michał Paradowski na Warsztatach Sales & Operation Planning.

Michał Paradowski był jednym z prelegentów w czasie dwudniowego wydarzenia (14-15 marca), na którym dyrektorzy i managerowie dużych firm, m.in. z branży FMCG, zaprezentowali uczestnikom, na czym polega efektywne zarządzanie procesami S&OP.

W wydarzeniu organizowanym przez dziennik „Rzeczpospolita” w Warszawie wzięli udział przedstawiciele kluczowych firm na polskim rynku kierujący obszarami: Demand Planning, logistyki i łańcucha dostaw.

Warsztaty wychodzą naprzeciw wzrastającej potrzebie poprawy efektywności procesów wewnętrznych w przedsiębiorstwach poprzez przekształcenie planowania sprzedaży, produkcji i zapasów w zintegrowany proces zarządzania przedsiębiorstwem, jakim jest S&OP.

Liczymy, że nasze doświadczenie w obszarze podnoszenia efektywności procesów S&OP, zaprezentowane uczestnikom zainspirowało do dalszych usprawnień.

Zapraszamy na kolejną edycję 21-22 kwietnia!