Budowanie relacji z klientem. Wpływaj na decyzje biznesowe swoich klientów

Dla kogo?

Dla osób mających codzienny kontakt z klientem; key accountów, menadżerów sprzedaży, reklamy, marketingu, PR-u.

Korzyści:
  • Poznanie całego procesu budowania relacji z Klientem;
  • Wykorzystanie procesu budowania relacji do pozyskania nowych klientów;
  • Zbudowanie pewności siebie w relacji biznesowej;
  • Wykorzystanie praktycznych narzędzi w zarządzaniu relacjami;
  • Poznanie trendów rynkowych w zakresie budowania relacji biznesowych.
Program /wybrane tematy/:

1. Dlaczego warto dbać o dobre relacje z Klientem?
2. Moje predyspozycje do wywierania wpływu;
3. Budowanie świadomości osobistej strategii wywierania wpływu
4. „Łamanie przekonań”;
5. Metody zadawania pytań;
6. Metoda mapowania Klienta i poznania potencjału do budowania relacji z Klientem;
7. Mój naturalny sposób wywierania wpływu;
8. Metody i narzędzia wywierania wpływu;
9. Typy osobowości rozmówcy a metody wywierania wpływu;
10. Strategia „Szerokiego Frontu” vs „Budowania Przyczółku”;
11. Jakie doświadczenia, sytuacje, zachowania budują mój autorytet w oczach innych?

Czas:

Szkolenie trwa 2 dni

Prowadzący: Antoni Wieczerzycki

Doświadczenie zdobywał na rynkach usług telewizyjnych, szkoleniowych, a także spożywczym i aptecznym jako Deputy Sales Director i Business Development Director.
Specjalizuje się wzarządzaniu sprzedażą usług, dóbr szybko zbywalnych i farmaceutyków. Szesnastoletnie doświadczenie w sprzedaży   zdobywał na zróżnicowanych rynkach, gdzie był odpowiedzialny za realizację planów sprzedaży, prowadzenie działań   promocyjnych, poziom wyszkolenia wewnętrznych i zewnętrznych zespołów sprzedaży. Osiągnął sukcesy w sprzedaży,   transformacji sieci sprzedaży usług, programów motywacyjnych oraz systemów raportowych. Zdobył umiejętności   zarządzania zespołem, budowania długotrwałych relacji B2B oraz koordynacji współpracy z partnerami zewnętrznymi.

Absolwent Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, firmowanego przez Uniwersytet w Minesocie, Kierunek: Zarządzanie. Trener biznesu, coach, konsultant.

Prowadził projekty coachingowo/szkoleniowe dlaPZU SA, Unilever, MAG Dystrybucja, VisimindLtd Sp. z o. o., Kargo Sp. z o. o. Canal+,   HBO, Javena Sp. j.

 

Zapraszamy do kontaktu 

 

kontakt