Ekspozycja produktów na półce. Kroki do optymalnej półki.

Dla kogo?

Dla działów sprzedaży i osób zarządzających portfelem produktowym w firmach.

 

Korzyści:

Uświadomienie sobie potrzeb klienta i jego zachowań w punkcie sprzedaży;

Poznanie podstawowych zasad ekspozycji produktów;

Nabycie umiejętności minimalizacji strat spowodowanych zbyt szybką rotacją produktów;

Zaznajomienie z metodologią rangowania produktów

 

Program /wybrane tematy/:

1. Podstawowe zasady merchandisingu;
2. Czego potrzebują klienci?
3. Jak najważniejsze zasady merchandisingu mogą zostać zaburzone i dlaczego?
4. Jak wybrać produkty, które są dla klienta najważniejsze?
5. Jak złożyć ranking produktów oraz ograniczoną pojemność półki w zgrabną jedność?
6. Jak długo „żyje” półka optymalna?

 

Czas

Szkolenie będzie trwało 1 dzień

Prowadzący: Gniewomir Kuciapski

Wspiera obszar sprzedaży i marketingu firm działających na rynku krajowym i międzynarodowym. Specjalizuje się w zakresie optymalizacji asortymentu, profilowaniu i segmentacji odbiorców oraz produktów, a także systemach motywacyjnych oraz systemach monitorowania i wspierania sprzedaży. Do pracy analitycznej opartej na danych i cyfrach wprowadza elementy myślenia obrazem. Uczestniczy w projektach realizowanych dla wiodących w Polsce firm sektora FMCG. Potrafi połączyć podejście analityczne z realiami pracy przedstawicieli handlowych i key account managerów. Ma doświadczenie w sprzedawaniu, egzekwowaniu wyników sprzedażowych oraz badaniach sprzedaży. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej, a także UW.

Współpracował z sieciami handlowymi o różnych profilach: m.in. spożywczymi: ATB, Auchan, Carrefour, Intermarche, Tesco, Walmart oraz ogrodniczymi i budowlanymi: Bricomarche, K-Rautekesko, Jardiland, Petco. Budował i wprowadzał pierwsze systemy monitorowania sprzedaży w mniejszych firmach oraz wdrażał systemy SAP w większych jednostkach. Od kilku lat doradza wiodącej sieci handlowej w zakresie merchandisingu, sprzedaży i marketingu.

 

Zapraszamy do kontaktu 

 

kontakt