Jak pracować szybciej i z mniejszym nakładem energii

8 września 2016 r. firma wdrożeniowa 4Results zrealizowała warsztaty strategiczne dla liderów firm usługowych, poświęcone budowania przewagi konkurencyjnej w centrach usług
 
W siedzibie firmy Kinnarps w Warszawie przeprowadzono warsztat o nazwie „Budowanie Trwałej Przewagi Konkurencyjnej  w Centrum Usług” z udziałem prezesów zarządu, dyrektorów i kadry menedżerskiej firm usługowych. Warsztaty poprowadził Krzysztof Pimpicki - Członek Zarządu 4Results.
 
Warsztat został oparty o nową koncepcję firmy 4Results o nazwie Pozytywna Produktywność®. Zakłada ona wdrażanie przez menedżerów i pracowników kultury stałego samodoskonalenia w czterech ściśle zdefiniowanych etapach. Krzysztof Pimpicki: „Na początku wymaga to eliminacji marnotrawstw – tych elementów pracy, które nie prowadzą do dostarczania wartości dodanej klientowi. W rezultacie prowadzi to do systematycznego uwalniania czasu. W następnej kolejności możemy więc wykorzystać go do realizowania stałych usprawnień w zespole, drogą zespołowego uczenia się.” Metoda stwarza środowisko, które umożliwia  zachowanie pozytywnego nastawiania i satysfakcji pracowników.
 
Warsztaty zostały przeprowadzone w niewielkiej, ekskluzywnej grupie, w której uczestnicy mieli możliwość wzajemnej wymiany wiedzy i doświadczeń. Jednym z głównych elementów szkolenia była symulacja, w której uczestnicy wcielali się w rolę pracownika centrum usług i uczyli się oszczędzać czas i energię, metodą wdrażania kolejnych usprawnień procesu. Warsztaty zostały docenione przez uczestników: „Są przemyślane i świetnie zorganizowane – widać, że organizatorzy mają unikalne know-how, które nauczyli się w sposób ciekawy przekazywać” – podkreślił jeden z liderów, który wziął udział w wydarzeniu.
Więcej informacji na temat Pozytywnej Produktywności® można znaleźć tutaj.