Współczesny sprzedawca, jak rozmawiać z kupcem w sieciach handlowych?

Dla kogo?

Dla przedstawicieli handlowych, kierowników sprzedaży i właścicieli firm bezpośrednio zaangażowanych we współpracę z sieciami handlowymi.

Korzyści:
  • Łatwiej ocenisz opłacalność wejścia do sieci handlowej;
  • Szybciej ustalisz poziom wzajemnych oczekiwań między twoją firmą oraz siecią handlową;
  • Poprawisz skuteczność spotkań z kupcem sieci;
  • Sprzedasz więcej i łatwiej, a przede wszystkim zmniejszysz ryzyko zaprzestania współpracy z siecią.
Program /wybrane tematy/:

1. Czym jest dzisiaj sieć handlowa i jaką rolę pełni w niej kupiec?
2. Czy wszędzie jest tak samo?
3. Jak się przygotować do wejścia do sieci – pierwsze spotkania;
4. Na co zwracać szczególną uwagę przygotowując się do spotkania z kupcem?
5. O czym kupiec nie mówi?
6. Jak zmienić obraz firmy w oczach kupca?
7. Tygrys prawdziwy czy malowany – czym może być rozmowa z kupcem;
8. Jak obecnie zdobyć pozycję w hierarchii kupca i stać się jego ważnym partnerem?

Czas:

Szkolenie trwa 1 dzień

Prowadzący: Gniewomir Kuciapski

Wspiera obszar sprzedaży i marketingu firm działających na rynku krajowym i międzynarodowym. Specjalizuje się w zakresie optymalizacji asortymentu, profilowaniu i segmentacji odbiorców oraz produktów, a także systemach motywacyjnych oraz systemach monitorowania i wspierania sprzedaży. Do pracy analitycznej opartej na danych i cyfrach wprowadza elementy myślenia obrazem. Uczestniczy w projektach realizowanych dla wiodących w Polsce firm sektora FMCG. Potrafi połączyć podejście analityczne z realiami pracy przedstawicieli handlowych i key account managerów. Ma doświadczenie w sprzedawaniu, egzekwowaniu wyników sprzedażowych oraz badaniach sprzedaży. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej, a także UW.

Współpracował z sieciami handlowymi o różnych profilach: m.in. spożywczymi: ATB, Auchan, Carrefour, Intermarche, Tesco, Walmart oraz ogrodniczymi i budowlanymi: Bricomarche, K-Rautekesko, Jardiland, Petco. Budował i wprowadzał pierwsze systemy monitorowania sprzedaży w mniejszych firmach oraz wdrażał systemy SAP w większych jednostkach. Od kilku lat doradza wiodącej sieci handlowej w zakresie merchandisingu, sprzedaży i marketingu.

Zapraszamy do kontaktu 

 

kontakt