Krzysztof Tomczyk

Konsultant/Interim Manager

Pracuję z Klientami 4Results nad poprawą umiejętności sprzedażowych i budowaniem strategii sprzedaży. Jestem managerem wyższego szczebla z dogłębną znajomością sektora FMCG i doświadczeniem w pracy w środowisku międzynarodowym. Ukończyłem Ekonomię o specjalności Marketing.

Łączę praktyczną wiedzę z zakresu zarządzania ludźmi i biznesem, z umiejętnością inspirującego przekazywania tej wiedzy. Jestem doświadczonym Project Manager em oraz  facylitatorem szkoleń i wykładów funkcyjnych (Account Management, Negotiations) oraz z obszaru zarządzania zespołami.

Ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe zdobywałem na stanowiskach kierowniczych w British American Tobacco Polska, poczynając od Key Account Managera przez Dyrektora Handlu Hurtowego na Kraj po Dyrektora Handlu Zorganizowanego odpowiedzialnego za współpracę ze wszystkimi sieciami handlowymi w Polsce. Jako Project Manager kierowałem połączeniem Działów Sprzedaży BAT i ST. Prowadziłem projekt nowej, rewolucyjnej strategii dojścia do rynku, którą BAT zaimplementował na rynku polskim w 2013 roku. Pracowałem również na stanowisku Konsultanta na europejskich rynkach BAT, Interim Sales Directora w Mead Johnson Nutrition oraz udzielałem wsparcia eksperckie go w firmie Danone Polska.

Specjalizuje się w kwestionowania status quo, przekazywaniu praktycznej wiedzy, inspirowaniu, coachingu i rozwoju ludzi oraz zespołów, tworzeniu strategii i taktyk biznesowych, tworzeniu (oraz upraszczaniu) procesów, prowadzeniu projektów (zgodnie z metodologią Prince II), tworzeniu warunków handlowych, złożonych negocjacjach handlowych, projektach Category Management oraz działaniach in-storowych (Trade Marketingu).

Prowadziłem projekty, programy szkoleniowe i rozwojowe m.in. dla: British American Tobacco, Danone, Eden Springs, Hochland, Iglotex, Ministerstwa finansów RP, McHayes and Steward Group, Monier Braas, Nestle Waters, Pandora, Północna Grupa Narzędziowa, TBM Snacks, Trodat, ZCh Organika-Sarzyna.