Marek Massalski

Konsultant

Pomagam Klientom w zakresie marketingu, komunikacji sprzedaży i działań Public Relations. Pracuję zarówno na poziomie strategii (projektowania i wdrażania), jak i w obszarach operacyjnych (organizacja procesów, nadzór realizacji, interim management). Zależy mi, by działania marketingowe i komunikacyjne Klienta w sposób możliwie optymalny wspierały jego sprzedaż i budowanie silnej, wyrazistej marki firmy lub produktów.

W ramach realizowanych projektów tworzę i wdrażam strategie, prowadzę audyty procesów i kapitału informacyjnego, wdrażam standardy marketingu i komunikacji, weryfikuję jakość i pracę dostawców, współpracuję z mediami w imieniu Klientów oraz przysposabiam pracowników do samodzielnej pracy w obszarze marketingu i PR. 

Moje 17-letnie doświadczenie obejmuje sprzedaż rozwiązań technologicznych (4 lata), pracę na stanowisku PR managera (3 lata), pracę na stanowisku Dyrektora Marketingu (Interim Manager – 2,5 roku) oraz prowadzenie agencji marketingowej i PR, w tym sprzedaż usług, planowanie i realizację projektów marketingowych (11 lat). Opracowałem kilkadziesiąt strategii, kampanii i projektów marketingowych, a jednocześnie mam bezcenne doświadczenie w roli wykonawcy licznych kampanii, obejmujące także wieloletnią współpracę z mediami. Doskonale znam od strony praktycznej role wykonawców projektów marketingowych na wszystkich szczeblach hierarchii organizacji. 

Jestem absolwentem Szkoły Głównej Handlowej (Zarządzanie i Marketing) i Uniwersytetu Warszawskiego (Public Relations). 

Realizowałem projekty m.in. dla: AGRO-MAN, Aladdin Knowledge System, AOC, CASIO, Codec Systems, Erbud, hp, Macrologic, Nowe Motywacje, Politechnika Warszawska, Sage, TIBCO Software.