Marketing w praktyce. Strategia czy wdrożenie?

Dla kogo?

Dla specjalistów i kierowników działu marketingu.

Korzyści:
  • Poznasz jak tworzyć architekturę zarządzanej przez Ciebie marki;
  • Nauczysz się wykorzystywać wyniki badań marketingowych w codziennej pracy;
  • Poznasz jak dobierać działania do wybranej strategii marketingowej;
  • Poznasz ustrukturyzowane podejście do planowania marketingowego;
  • Poznasz metodologię: cel biznesowy – cel marketingowy – cel komunikacyjny;
  • Nauczysz się oceniać efektywność działań marketingowych i wdrażać wnioski w kolejnych cyklach planowania;
  • Poznasz najciekawsze przypadki wykorzystania digital marketingu.
Program /wybrane tematy/:

1.Metody tworzenia architektury marki oraz pozycjonowania;
2.Badania jakościowe a ilościowe – zalety i ograniczenia różnych metodologii;
3.Strategie marketingowe: penetracja, rozwój produktu, rozwój rynku, dywersyfikacja;
4.Etapy planowania marketingowego;
5.Plan komunikacji – ustalanie celów komunikacyjnych oraz zalety i wady różnych kanałów komunikacji;
6.Nowoczesne kanały komunikacji z konsumentem – online i mobile;
7.Cykl planowania marketingowego – sposoby ewaluacji dotychczasowych działań i planowanie zmian w kolejnych okresach.

Czas:

Szkolenie będzie trwało 2 dni

Błażej Soniewicki

Wspiera Klientów 4 Results w zakresie strategii marketingowej, strategii komunikacji i reklamy. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie zawodowe w tej dziedzinie, z czego większość tego czasu był związany z agencją BBDO, w Warszawie oraz w Moskwie, gdzie pracował jako Client Service Director. Jest ekspertem w budowaniu i rozwijaniu marek, tworzeniu strategii marketingowej, komunikacji digitalowej. Był odpowiedzialny m.in. za wprowadzenie marki Neostrada na polski rynek, marki M&M's na rynki Polski, Finlandii, krajów Bałtyckich, Rumunii, Serbii, Chorwacji i Węgier. Wraz z Agencją 72andsunny stworzył kampanię promującą Chrome oraz Google Search App w Rosji. Jego praca nagradzana była wielokrotnie na polskich i międzynarodowych festiwalach reklamy. Otrzymał 6 nagród EFFIE, 2 KTR, 2 nominacje do Cannes Lions oraz Brązowego lwa w Cannes za reklamę prasową dla Google Street View.

Poza działalnością reklamową prowadzi wykłady w tej dziedzinie. Współpracował m. in ze szkołą reklamy School of Thoughts w Moskwie, Warszawską Akademią Fotografii, Uniwersytetem Łódzkim.

Pracował dla takich klientów jak: MARS, Telekomunikacja Polska, Total, Muller, Google, OBI, Cargill, Vox, prowadząc ich marki zarówno na poziomie lokalnym, jak i regionalnym w Europie Centralnej.

 

Zapraszamy do kontaktu 

 

kontakt