Współczesny lider. Jak motywować do rozwoju oraz nagradzać za wyniki. Case Study.

Dla kogo?

Dla Dyrektorów HR, dla Prezesów i Członków Zarządu, dla osób zarządzających zespołami oraz dla właścicieli firm, którzy chcieliby przenieść zarządzanie swoimi zespołami na inny poziom.

Korzyści:
  • Poznanie jednego z najbardziej efektywnych systemów zarządzania ludźmi, opartego na celach i wynikach, systemu wdrażanego w największych firmach świata (GE, Motorola, etc.);
  • Usystematyzowanie procesów kadrowych i rozwoju ludzi;
  • Poznanie przejrzystej struktury plików pozwalającej na wdrożenie systemu na każdym poziomie firmy;
  • Rozwój i zaangażowanie ludzi i zespołów.
Program /wybrane tematy/:

1. Jak zmotywować pracowników do realizacji założonych planów;
2. Zarządzanie poprzez cele i wyniki;
3. System ocen corocznych oraz planowania celów rocznych;
4. Etapy i scenariusz rozmów w zakresie ocen rocznych – podsumowanie wyników i planowanie celów na kolejny rok;
5. Rozmowy coachingowe z pracownikami – gdzie chcesz być za 10 lat?
6. Prezentacja systemu dla pracowników i etapy jego wdrażania;
7. Materiały i gotowe pliki do wdrożenia.

Czas:

Szkolenie trwa 2 dni. W trakcie szkolenia przewidujemy przerwy kawowe oraz lunche. Po pierwszym dniu szkolenia zapraszamy na „kolację z inspiracją” /w cenie szkolenia/.

Cena szkolenia: 2590 zł (netto) przy wpłacie 30 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia, przy późniejszej wpłacie 2900 zł (netto). Dla drugiej zgłaszanej osoby rabat 5%, dla każdej kolejnej zgłaszanej osoby rabat 10%. Szkolenie odbędzie się Warszawie w centrum konferencyjnym. Dokładny adres miejsca szkolenia zostanie przesłany uczestnikom na 2 tygodnie przed szkoleniem.

Mateusz Sagan

 Trener / Konsultant Doradztwa Strategicznego i Lider Zmian / Interim Manager

Absolwent University of Central Lancashire w Preston, UK (MBA) i Politechniki Radomskiej (Marketing i Zarządzanie). Doświadczony Lider i Menedżer, specjalizujący się w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, w zarządzaniu strategicznym i budowaniu organizacji w różnych krajach i kulturach oraz we wdrażaniu zmian ukierunkowanych na poprawę wyniku i zmian w pracy zespołów.

 

Doświadczenie – prawie 15 lat na stanowiskach dyrektora sprzedaży międzynarodowej, country managera w różnych krajach w spółkach grupy Esselte Leitz, kilka lat jako Prezes Zarządu szwajcarskiej spółki giełdowej Biella-Neher Holding AG i jej oddziału w Polsce. W ciągu swojej kariery zawodowej rozwijał nowe rynki exportowe (kraje EU, Ukraina, Rosja), uruchomiał przedstawicielstwa w Niemczech, w Holandii, w Austrii. Organizował i brał udział w międzynarodowych targach branżowych (Frankfurt, Dusseldorf, Paryż, Kijów). Odpowiedzialny za otwarcie, zbudowanie od podstaw i zarządzanie oddziałem na Ukrainie, w tym pełna operacja logistyczna, sprzedaż i marketing, budżetowanie, raportowanie oraz pełna odpowiedzialność za wynik P&L, wspierał również organizację w Rosji w zakresie systemów sprzedaży i pracy z zespołem. W swej karierze zarządzał polskimi i regionalnymi oddziałami Grupy Biella, przeprowadził również restrukturyzację oddziałów w regionie, zarządzał rynkami exportowymi. Przez ponad 7 lat mieszkał i pracował na Ukrainie (Kijów) i w Rosji (Moskwa).

Specjalizuje się w zakresie zarządzania strategicznego oraz zarządzania zmianą, rozwoju sprzedaży, budowaniu organizacji sprzedażowych w różnych krajach Central Eastern Europe, wdrażania systemów zarządzania poprzez cele i wyniki.

Prowadził projekty dla: Biella-Neher Holding AG, Esselte Leitz, Black Red White S.A., Oknostyl, Resta S.A.

 

Zapraszamy do kontaktu 

 

kontakt