Konsultant

Wspieram Klientów 4 Results w zakresie strategii marketingowej, strategii komunikacji i reklamy. Posiadam ponad 10-letnie doświadczenie zawodowe w tej dziedzinie, z czego większość czasu byłem związany z agencją BBDO, w Warszawie oraz w Moskwie, gdzie pracowałem jako Client Service Director. Jestem ekspertem w budowaniu i rozwijaniu marek, tworzeniu strategii marketingowej, komunikacji digitalowej. Byłem odpowiedzialny m.in. za wprowadzenie marki Neostrada na polski rynek, marki M&M's na rynki Polski, Finlandii, krajów Bałtyckich, Rumunii, Serbii, Chorwacji i Węgier.

Wraz z Agencją 72andsunny stworzyłem kampanię promującą Chrome oraz Google Search App
w Rosji. Moja praca była nagradzana wielokrotnie na polskich i międzynarodowych festiwalach reklamy. Otrzymałem 6 nagród EFFIE, 2 KTR, 2 nominacje do Cannes Lions oraz Brązowego lwa
w Cannes za reklamę prasową dla Google Street View.

Poza działalnością reklamową prowadzę wykłady w tej dziedzinie. Współpracowałem m. in ze szkołą reklamy School of Thoughts w Moskwie, Warszawską Akademią Fotografii, Uniwersytetem Łódzkim.

Pracowałem dla takich klientów jak: MARS, Telekomunikacja Polska, Total, Muller, Google, OBI, Cargill, Vox, prowadząc ich marki zarówno na poziomie lokalnym, jak i regionalnym w Europie Centralnej.