Gniewomir Kuciapski

Konsultant / Analityk

Wspieram obszar sprzedaży i marketingu firm działających na rynku krajowym
i międzynarodowym. Specjalizuję się w zakresie optymalizacji asortymentu, profilowaniu
i segmentacji odbiorców oraz produktów, systemach motywacyjnych oraz systemach monitorowania i wspierania sprzedaży, a także w budowie paneli kontrolnych w Excelu dla potrzeb managementu oraz działów sprzedażowych, które nie są jedynie wrogą tabelką, ale przyjemnym
w odbiorze materiałem graficznym.

Dzielę się kilkunastoletnim doświadczeniem pracy w sprzedaży oraz na styku sprzedaży, marketingu oraz informatyki. Jako projektant narzędzi wspierających sprzedaż wiem, czego oczekuje odbiorca, a jako odbiorca narzędzi wiem, w jaki sposób powstają narzędzia i czego można oczekiwać. Dotyczy to m.in. systemów motywacyjnych, programów lojalnościowych (3 lata doświadczenia w programie Clubcard Tesco), metod wdrażania rekomendacji płynących z systemów CRM/ERP.

Doradzam w kwestii Big Data Management oraz Business Intelligence. Ponadto wspieram Klientów w zakresie: agregacji danych z różnych źródeł - systemów wewnętrznych, Nielsen Answers, dunnhumby Shop, IMS lub innych; wykorzystania danych z rynku; optymalizacji procesu zakupowego danych rynkowych FMCG (IMS, Nielsen, dunnhumby); budowy lub analizy drzew decyzyjnych konsumentów/shopperów.

Jestem absolwentem Szkoły Głównej Handlowej (międzynarodowe stosunki gospodarcze
i polityczne) oraz Uniwersytetu Warszawskiego (Międzywydziałowe Indywidualne Studia Matematyczno-Przyrodnicze).

Współpracowałem z sieciami handlowymi o różnych profilach: m.in. spożywcze: ATB, Auchan, Carrefour, Intermarche, Tesco, Walmart oraz ogrodnicze i budowlane: Bricomarche, K-Rautekesko, Jardiland, Petco.
Pracowałem, doradzałem i prowadziłem projekty m.in. w: Agros Nova, Aquael, Danone, Diageo, dunnhumby, Ferrero, Hochland, Mead Johnson Nutrition, Mondelez, Nestle, PepsiCo, TBM Snacks, Tchibo, Tesco, Trodat, Wedel