Radosław Wajler

Konsultant, trener

Specjalizuję się w opracowywaniu i wdrażaniu strategii HR, jak również programów i procesów szkoleniowych. Wspieram także Klientów na etapach budowania i wdrażania strategii przedsiębiorstwa w obszarach sprzedaży, marketingu i obsługi klienta. Jestem zwolennikiem całościowego i procesowego podejścia do zarządzania organizacjami. Pracę grupową łączę z pracą indywidualną/rozwojową. W wolnym czasie pomagam organizacjom pozarządowym dzieląc się swoją wiedzą i umiejętnościami.

Mam doświadczenie w budowaniu Assessment Center i Development Center; w ocenie kompetencji pracowników, prowadzeniu i wspieraniu procesów rekrutacji i selekcji pracowników. Jako trener projektowałem i prowadziłem autorskie programy szkoleniowe m.in. z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, marketingu, reklamy, sprzedaży, obsługi klienta oraz coachingu. Jako konsultant wdrażałem między innymi systemy ocen pracowniczych, systemy wynagrodzeń. Zarządzałem dobrze prosperującą firmą usług komunalnych.

Jestem magistrem ekonomii w zakresie finansów i bankowości. Ukończyłem podyplomowe studia pedagogiczne. Posiadam certyfikat trenera wydany przez Urząd Służby Cywilnej we współpracy
z National School of Government w Wielkiej Brytanii, a także dyplom terapii skoncentrowanej
na rozwiązaniach. Ukończyłem szkolenie Professional Diploma in Marketing, akademię trenera
oraz akademię coachingu.

Jako konsultant/trener pracowałem m.in. dla: ABB Polska, Animex, Bank Zachodni WBK, Chryzo Polska, Generali, Getin Bank, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Koleje Mazowieckie, Makro Cash and Carry Polska, Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej, Mazowiecka Spółka Gazownictwa, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Narodowy Bank Polski, Orlen, Philip Morris Polska, PKO BP, PKP Cargo, PKP Intercity, PZU, Roche Polska, Sąd Okręgowy w Białej Podlaskiej, Sąd Okręgowy w Warszawie, WIELTON, Zakład Ubezpieczeń Społecznych.