Optymalizacja i zarządzanie procesami biznesowymi

Komu rekomendujemy projekty wykorzystujące podejście procesowe?

Organizacjom świadczącym usługi, których model biznesowy bazuje na procesach angażujących w znacznym stopniu ludzi – pracowników, kontrahentów i klientów.

Firmom, w których pracownicy wykonują wiele powtarzalnych operacji, a metody ich realizacji mają bezpośredni wpływ na koszty operacyjne.

Przedsiębiorstwom, które kładą szczególny nacisk na budowanie relacji z klientami, m.in. poprzez świadczenie najwyższej jakości obsługi na każdym etapie współpracy.

Zarządzanie procesami biznesowymi jest dla Ciebie jeżeli chcesz:

Skrócić czas obsługi procesów

… gdy czas realizacji procesu jest kluczowym elementem przewagi konkurencyjnej, a dla Ciebie oznacza ograniczenie kosztów.

Zwiększyć produktywność pracowników w biurze

… gdy ciągle przybywa operacji, które należy obsłużyć przy tych samych zasobach, a przeciążeni ludzie nie wyrabiają się z zadaniami.

Mieć większy wpływ na satysfakcję klientów

… gdy lepsza kontrola nad procesem dostarczania usług ma wpływ na opinie o Twojej firmie oraz zadowolenie odbiorców.

Zredukować koszty operacyjne

… gdy niska efektywność obniża Twoją rentowność.

CO ROBIMY W RAMACH WDROŻEŃ:

Zarządzanie procesami:

Modelujemy procesy w celu ograniczenia ich kosztów.

Optymalizacja procesów biznesowych / zarządzanie procesami biznesowymi

Budujemy architekturę procesów jako model działania organizacji.

Rozwijamy kompetencje pracowników na każdym etapie cyklu zarządzania procesem:

Od określenia wymagań, przez analizy i rekomendacje, po wdrożenie, ustalenie narzędzi monitorujących i doskonalenie w systemie ciągłym.

Budujemy świadomość procesową pracowników w całej organizacji.

Edukujemy właścicieli procesów i zespoły procesowe.

Rozwiązujemy problemy na styku funkcji:

Wykorzystujemy Lean Management, Six Sigma oraz narzędzia Design Thinking do optymalizacji procesów usługowych i optymalizacji sprzedaży.

Diagnozujemy poziom dojrzałości procesowej.

Diagnozujemy poziom dojrzałości kultury Lean.

Dobieramy najlepsze z dostępnych podejście projektowe - od metod tradycyjnych po zwinne.

Rozwijamy kompetencje pracowników dla wybranych metod projektowych.

Budujemy system wartości wymagany w pracy projektowej .

Angażujemy pracowników w pracę w metodzie projektowej i pogłębiamy świadomość w całej organizacji.

Zwiększamy sprawność projektową pracowników

poprzez warsztaty, mentoring, coaching,szkolenia w zakresie praktyk, ról i narzędzi, diagnozowanie źródeł konfliktów interesów,
rozwiązywanie bieżących problemów.

CO ROBIMY W RAMACH WDROŻEŃ:

Zarządzanie projektami:

Nasi klienci czerpią korzyści z optymalizacji procesów:

Klienci o współpracy z 4Results:

Prowadzony wspólnie z 4Results projekt był odpowiedzią na nową strategię CEX. Objął on wsparcie menedżerów w przeprowadzeniu projektu transformacji Obszaru Customer Service CEX, rozwinięcie u pracowników CEX świadomości procesowej i systemowego podejścia do zarządzania procesami oraz wsparcie organizacji w transformacji procesowej.

To co wyróżnia 4Results to mocne doświadczenie biznesowe, łączenie zarówno twardego jak i miękkiego podejścia, nastawienie na osiąganie efektów i rozwój kultury organizacyjnej. Polecam 4Results jako dobrego partnera w rozwoju i zmianach w organizacji.
Jakub Kłoczewiak
Dyrektor CEX w Allegro

Bądź na bieżąco!

    Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.

    ADDRESS

    63739 street lorem ipsum City, Country

    PHONE

    +12 (0) 345 678 9

    EMAIL

    info@company.com

    Koszyk