Optymalna obsługa klienta współcześnie. Relacja czy liczby?

Dla kogo?

Dla wszystkich, którzy mają do czynienia z Klientami, którzy sprzedają produkt lub usługę. Dla wszystkich, którzy cokolwiek oferują telefonicznie, w siedzibie Klienta, czy kiedy Klient przyjeżdża do nas.

Korzyści:
  • Umiejętność rozpoznawania oczekiwań i potrzeb Klientów;
  • Znalezienie kompromisu pomiędzy budowaniem relacji, a sprzedażą;
  • Rozumienie procesów zachodzących na linii sprzedawca – Klienta;
  • Umiejętność realizacji celów firmy z korzyściami dla Klienta;
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych w relacjach z Klientami;
  • Podniesienie efektywności obsługi Klienta (kwalifikacje pracowników i standardy obsługi).
Program /wybrane tematy/:

1. Kim jest nasz Klient i jakie ma dzisiaj cele, potrzeby i oczekiwania?
2. Klienci nigdy nie są tacy sami – czy da się klasyfikować typy Klientów?
3. Cele Klienta a nasze cele – jak je pogodzić?
4. Czym kierują się Klienci – co jest motorem Ich funkcjonowania?
5. Jak zrealizować cele Klienta i zarobić na tym?
6. Zadowolenie wszystkich Klientów – czy warto tylko tym się kierować?
7. Sytuacje trudne w pracy z Klientem.

Czas:

Szkolenie trwa 2 dni

 

Prowadzący: Patrycjusz Skakuj

Praktyk biznesu i trener zarządzania, menedżer i coach. Specjalizuje się w zarządzaniu zespołem, zarządzaniu zmianą, negocjacjach biznesowych, technikach sprzedaży i obsłudze klienta. Kładzie duży nacisk na wykorzystanie doświadczenia zawodowego podczas szkoleń i coachingów oraz szybkie zastosowanie nowych umiejętności i postaw w codziennej pracy.

Posiada 18-letnie doświadczenie zawodowe w biznesie, zarządzaniu i sprzedaży. Zajmował stanowiska od Przedstawiciela Handlowego, Key Account Managera, Regionalnego Kierownika Sprzedaży, Dyrektora Oddziału po Dyrektora Sprzedaży w branży FMCG. Budował i zarządzał relacjami z klientami – od drobnych przedsiębiorców, poprzez hurtownie i lokalne sieci handlowe do dużych koncernów. Wdrażał systemy organizacyjne oraz standaryzował pracę działów. Skutecznie przeprowadził ujednolicenie pracy działów po fuzji. Tworzył i wdrażał systemy wynagradzania, systemy motywacyjne i jakościowe, zarządzał przez cele. Swoje podejście do zespołów opiera na realizacji celów, zadań, jakości pracy, ciągłym rozwoju i sprostaniu wyzwaniom.

Jest absolwentem Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego oraz Podyplomowego Studium Menedżerskiego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Pracował przy projektach realizowanych m.in. dla: PGNiG S.A., Poczty Polskiej, MAG Dystrybucja, NSZZ „SOLIDARNOŚĆ”, Arsenal, Cynkomet, Scandica, Biacomex (Ford, Seat, Biuro Podróży), EUROCASH S.A., ZDZ Białystok, PKS S.A., Lechaa Consulting, Constans Group, Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie, Hochland.

Zapraszamy do kontaktu 

 

kontakt