Organizacja czasu pracy. Czy cele, priorytety i plan gwarantują oczekiwany wynik?

Dla kogo?

Dla wszystkich, którzy mają wrażenie, że tracą czas na niepotrzebne czynności, a czują, że mogliby osiągać lepsze rezultaty w pracy. Dla tych, którzy mają problemy z porządkowaniem, planowaniem i ustalaniem priorytetów. Dla tych, których praca zależy od zorganizowania innych członków zespołu i chcieliby się nauczyć wpływać na ich organizację pracy.

Korzyści:
  • Nabycie umiejętności zarządzania celami;
  • Nabycie umiejętności realizacji celów w oparciu o własną organizację czasu pracy;
  • Umiejętność prowadzenia zebrań i spotkań;
  • Podniesienie kwalifikacji pracowników i standardów jakościowych pracy;
  • Podniesienie własnej efektywności;
  • Podniesienie świadomości, kultury organizacyjnej, zespołowej;
  • Nabycie umiejętności porządkowania celów i zadań.
Program /wybrane tematy/:

1. Cel – czym jest? Jak go stawiać sobie i innym? Jakie my mamy cele?
2. Przyjrzyjmy się swoim kompetencjom;
3. Wartości a motywacja;
4. Przekonania a efekt – wzajemne korelacje;
5. Komunikacja wewnętrzna firmie w procesie organizacji czasu;
6. Priorytety, planowanie, sprawdzanie – cykl PDCA;
7. Zebrania i spotkania – prowadzenie;
8. Porządek – umiejętność organizowania miejsca pracy – zasady, 5S

Czas:

Szkolenie trwa 2 dni.

Prowadzący: Patrycjusz Skakuj

Praktyk biznesu i trener zarządzania, menedżer i coach. Specjalizuje się w zarządzaniu zespołem, zarządzaniu zmianą, negocjacjach biznesowych, technikach sprzedaży i obsłudze klienta. Kładzie duży nacisk na wykorzystanie doświadczenia zawodowego podczas szkoleń i coachingów oraz szybkie zastosowanie nowych umiejętności i postaw w codziennej pracy.

Posiada 18-letnie doświadczenie zawodowe w biznesie, zarządzaniu i sprzedaży. Zajmował stanowiska od Przedstawiciela Handlowego, Key Account Managera, Regionalnego Kierownika Sprzedaży, Dyrektora Oddziału po Dyrektora Sprzedaży w branży FMCG. Budował i zarządzał relacjami z klientami – od drobnych przedsiębiorców, poprzez hurtownie i lokalne sieci handlowe do dużych koncernów. Wdrażał systemy organizacyjne oraz standaryzował pracę działów. Skutecznie przeprowadził ujednolicenie pracy działów po fuzji. Tworzył i wdrażał systemy wynagradzania, systemy motywacyjne i jakościowe, zarządzał przez cele. Swoje podejście do zespołów opiera na realizacji celów, zadań, jakości pracy, ciągłym rozwoju i sprostaniu wyzwaniom.

Jest absolwentem Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego oraz Podyplomowego Studium Menedżerskiego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Pracował przy projektach realizowanych m.in. dla: PGNiG S.A., Poczty Polskiej, MAG Dystrybucja, NSZZ „SOLIDARNOŚĆ”, Arsenal, Cynkomet, Scandica, Biacomex (Ford, Seat, Biuro Podróży), EUROCASH S.A., ZDZ Białystok, PKS S.A., Lechaa Consulting, Constans Group, Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie, Hochland.

Zapraszamy do kontaktu 

 

kontakt