Sprzedawaj najpierw siebie, później produkty lub usługi – osobista skuteczność w budowaniu relacji z klientami

Dla kogo?

Dla osób mających codzienny kontakt z klientami: menadżerów sprzedaży, „key account” menadżerów, handlowców, doradców klienta, konsultantów merytorycznych, pracowników działów marketingu.

Korzyści:
  • Odkrycie pozamerytorycznych aspektów, które wpływają na skuteczność spotkań handlowych;
  • Rozwinięcie umiejętności budowania wiarygodnego wizerunku własnej osoby w oczach klientów;
  • Poznanie sposobów tworzenia klimatu sympatii i zaufania w kontaktach z klientami;
  • Wzmocnienie poczucia pewności siebie nt. „co wypada, a co nie” i jak to wpływa na relacje z klientami;
  • Zdobycie praktycznych rozwiązań dla realnych sytuacji.
 Program /wybrane tematy/:

1. Na co zwracają uwagę klienci? – siła pierwszego wrażenia;
2. Jak ubrać się na spotkanie z klientem? – osobisty wizerunek jako informacja w biznesie;
3. Sposoby na przełamywanie lodów z klientami – m.in. sztuka „small talk”;

4. Prawdy i mity o szybkim budowaniu relacji – m.in. przechodzenie „na Ty” z klientem, komplementy;
5. Zdobywanie zaufania i przychylności klientów – m.in. siła autoprezentacji i komunikacji niewerbalnej;
6. „Business lunch” – wykorzystaj najlepszą okazję do pogłębienia relacji;
7. Kontrolowanie wywieranego wrażenia – odczytywanie sygnałów wysyłanych przez klientów;
8. „Szara strefa” – co najbardziej irytuje Klientów w czasie spotkań, ale o tym nie mówią?;
9. Jak uniknąć gafy w kontaktach z klientami? – czyli co koniecznie trzeba wiedzieć o etykiecie biznesu.

Czas:

Szkolenie trwa 2 dni.

Prowadząca: Lidia Tkaczyńska

Trener etykiety biznesu, twórczyni programów szkoleniowych dla zespołów sprzedażowych i managerów.

Posiada 17-letnie doświadczenie w roli Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w branży wysokich technologii (m.in. Fujitsu-Siemens, CompaqComputer, Industrial & Financial Systems) w zakresie produktów i usług dla klientów korporacyjnych i rynku konsumenckiego. Zdobyła wszechstronne doświadczenie w zarządzaniu zespołami ludzkimi, w tym zespołami sprzedaży, prowadzeniu rozmów handlowych, komunikacji i budowania relacji w biznesie.
Specjalizuje się w szkoleniach z dziedziny biznesowego „savoir-vivre”, komunikacji w biznesie, profesjonalnego wizerunku i budowania relacji z klientami. Tworzy i wdraża regulaminy „dresscode”, uzyskując bardzo wysoki poziom akceptacji pracowników. Pasjonuje się ulepszaniem relacji z Klientami – realizuje projekty zwiększające osobistą skuteczność handlowców, doradców Klienta i managerów. Dopasowuje programy szkoleń do branży i realiów pracy danej grupy uczestników. Przeprowadziła ponad 400 szkoleń i projektów doradczych dla firm różnych branż w języku polskim i angielskim.

Prowadziła projekty szkoleniowe dla: EY, The Boston Consulting Group, Bank BPH, CitiBank Handlowy, Millennium Bank, Noble Bank, ING, Raben, Fujitsu, IBM, Samsung, Polimex, Lotos, Danone, Kraftfoods,Bakalland, Makro, Roche, Polpharma, Medicover.

Zapraszamy do kontaktu 

 

kontakt