Współczesny sprzedawca, skuteczna prezentacja sprzedażowa. Sprzedajemy czy realizujemy potrzeby Klienta?

Dla kogo?

Dla przedstawicieli handlowych.

Korzyści:
  • Dowiesz się po co jest prezentacja, dlaczego lepiej jest operować obrazem niż tylko słowem;
  • Nauczysz wcielać się w odbiorcę swojego przekazu. Poznasz, jak on rozumie to, co prezentujesz;
  • Nauczysz się metod wizualizacji przekazu, a Twoje prezentacje zawsze będą wyróżniały się z pośród innych;
  • Skrócisz sobie czas pracy nad przygotowywaniem prezentacji;
  • Poprawisz skuteczność spotkań i prezentacji
Program /wybrane tematy/:

1. Co dzisiaj oznacza kupowanie oczami?
2. Kiedy? jak? do kogo? oraz ile? – poznaj oczekiwania odbiorcy;
3. Jakie są podstawowe zasady atrakcyjnego prezentowania?
4. Jakie są najważniejsze narzędzia do tworzenia atrakcyjnych prezentacji?
5. Statycznie czy dynamicznie? – wady i zalety;
6. Podstawowe elementy Power Pointa oraz ich skuteczne wykorzystanie.

Czas:

Szkolenie trwa 1 dzień

Prowadzący: Gniewomir Kuciapski

Wspiera obszar sprzedaży i marketingu firm działających na rynku krajowym i międzynarodowym. Specjalizuje się w zakresie optymalizacji asortymentu, profilowaniu i segmentacji odbiorców oraz produktów, a także systemach motywacyjnych oraz systemach monitorowania i wspierania sprzedaży. Do pracy analitycznej opartej na danych i cyfrach wprowadza elementy myślenia obrazem. Uczestniczy w projektach realizowanych dla wiodących w Polsce firm sektora FMCG. Potrafi połączyć podejście analityczne z realiami pracy przedstawicieli handlowych i key account managerów. Ma doświadczenie w sprzedawaniu, egzekwowaniu wyników sprzedażowych oraz badaniach sprzedaży. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej, a także UW.

Współpracował z sieciami handlowymi o różnych profilach: m.in. spożywczymi: ATB, Auchan, Carrefour, Intermarche, Tesco, Walmart oraz ogrodniczymi i budowlanymi: Bricomarche, K-Rautekesko, Jardiland, Petco. Budował i wprowadzał pierwsze systemy monitorowania sprzedaży w mniejszych firmach oraz wdrażał systemy SAP w większych jednostkach. Od kilku lat doradza wiodącej sieci handlowej w zakresie merchandisingu, sprzedaży i marketingu.

Zapraszamy do kontaktu 

 

kontakt