Usługi marketingowe w firmie, zarządzanie marką, zespół sprzedażowy

W jakim zakresie pomagamy?

Całościowe wsparcie w obszarze rynkowym Twojego przedsiębiorstwa:

Wdrażamy efektywne modele sprzedażowe pracując na strategii, procesach, ofercie, kanałach dystrybucji, kompetencjach szefa sprzedaży i zespołu oraz strukturze sił sprzedażowych. Doradzamy, jak powinna przebiegać optymalizacja sprzedaży, z której najlepiej skorzysta Twój zespół sprzedażowy.

Customer Journey i Customer Experience:

Integrujemy obszary takie jak: sprzedaż, marketing i obsługa klienta, dostosowując działania, komunikację, procesy i systemy zarządzania relacjami do zmiennych oczekiwań rynku. Opracowujemy mapy drogowe dla obszarów takich jak: usługi marketingowe i zarządzanie marką.

Wsparcie w zmianie, rozwój kompetencji i rekrutacja:

Wspieramy zarząd, szefa sprzedaży i zespół w przeprowadzeniu zmiany organizacyjnej. Zapewniamy rekrutację odpowiednich pracowników, projekty AC/DC oraz programy rozwoju.

Obszar rynkowy w liczbach:

+
projektów
+
wdrożeniowców
%
skuteczności
+
udanych rekrutacji

Wchodzimy do akcji, jeżeli potrzebujesz:

Zoptymalizować Rate of Sales

Chcesz uporządkować portfolio produktów i usług inwestując w dochodowe i rotujące, a wycofując z oferty pozycje niedochodowe i przynoszące straty

Wdrożyć Customer Journey / Experience

Chcesz w pełni kontrolować proces pozyskiwania i obsługi klienta oraz zapewnić spójne doświadczenia w każdym punkcie styku z firmą i produktem. Zadbaj o nowoczesny marketing w firmie.

Wdrożyć proces Sales & Operations Planning

Chcesz zintegrować prognozowanie i planowanie sprzedaży z przepływami w obszarach zakupów, magazynowania i produkcji dla redukcji kosztów

Wdrożyć optymalne procesy
i strukturę sprzedaży

Chciałbyś dopasować działania realizowane przez zespół sprzedaży i dostosować jego strukturę dla osiągnięcia maksymalnego wyniku (optymalizacja sprzedaży)

Zarządzać kompetencjami szefa
sprzedaży i zespołu

Chcesz dysponować zespołem wyposażonym w niezbędne kompetencje – myślisz o programach rozwojowych i wdrożeniowych

Przeprowadzić
rekrutację

Poszukujesz cennych pracowników na trudnym rynku pracy. Chciałbyś dopasować kompetencje zespołu sprzedażowego do stojących przed Tobą i firmę wyzwań…

Value Added Selling
nowatorskie podejście do rozwoju handlowców!

To program, który doceni każdy zespół sprzedażowy, którzy mają poczucie, ze byli już na różnych szkoleniach, dużo wiedzą i w zasadzie osiągają to, co jest możliwe na rynku.

Z naszych doświadczeń wynika, ze wielu sprzedawców wie, co i jak powinno być zrobione, aby zwiększyć wyniki sprzedażowe. Rządzą nami jednak przekonania i nawyki. Na te sferę nie jest łatwo wpłynąć – mamy szereg mechanizmów obronnych, które chronią nas przed zmianą czyli realnym rozwojem.

Dlatego w 4Results proponujemy inne podejście niż wysyłanie pracowników na kolejne, drogie szkolenia. Najczęściej doświadczeni handlowcy, po kolejnych szkoleniach niewiele wprowadzają do swojej codziennej praktyki. Dlatego proponujemy proces rozwojowy, który zawsze przynosi spektakularne efekty:

Etap 1.
Diagnoza

Wdrożenie Value Added Selling opiera się na wstępnej diagnozie, która odbywa się w warunkach dających każdemu uczestnikowi komfort poznania swoich nawyków i umiejętności w bardzo przyjaznej, bezpiecznej formie. Wynikiem diagnozy wstępnej jest informacja dla uczestnika, jaki poziom potencjału sprzedażowego wykorzystuje.

Etap 2.
Intensywny rozwój

W drugim kroku uczestnicy przechodzą rozwój ukierunkowany na te luki, które najszybciej przyniosą im wymierne efekty sprzedażowe. Zwykle ten etap zajmuje od 3 do 5 dni intensywnego treningu.

Etap 3.
Pomiar rozwoju

Po upływie miesiąca od zakończenia szkoleń uczestnicy przechodzą pomiar swoich kompetencji w oparciu o porównywalną metodę do diagnozy wstępnej. Ten miesiąc od ukończenia szkoleń potrzebny jest na doszlifowanie umiejętności i utrwalenie nowych nawyków.

Etap 4.
Certyfikacja

Wszyscy uczestnicy, którzy uzyskają pond 75% poziom wykorzystania potencjału sprzedażowego otrzymują certyfikaty Value Added Selling. Jeśli ktoś uzyska tak wysoki wynik już podczas diagnozy wstępnej, również uzyskuje certyfikat.

Dotychczasowe doświadczenia z prowadzenia handlowców w oparciu o Value Added Selling:

  • Średni wynik podczas diagnozy wstępnej wynosi 37%,
  • W wyniku całego procesu rozwojowego potencjał wzrasta średnio o 26 pkt procentowych

 

Program Value Added Selling prowadzimy zarówno w formie otwartej jak i zamkniętej dla konkretnych grup handlowców. W wersji zamkniętej model sprzedaży dostosowujemy do realiów firmy, klientów, kanałów sprzedaży.

Co mówią firmy o naszych usługach?

Firma 4Results przeprowadziła analizę rynkową naszego portfolio produktowego w kanale tradycyjnym i nowoczesnym. Rezultat audytu pozwolił opracować spójną strategię dalszego rozwoju działy sprzedaży oraz dał rekomendację aktywności w poszczególnych kanałach. Wszystkie rekomendacje zostały przekazane kadrze zarządzającej w formie warsztatu, co przyspieszyło asymilację celów, jak również ich wdrożenie. Znajomość zagadnień, przekazywanie wiedzy oraz udzielanie odpowiedzi i wskazówek były na doskonałym poziomie.
Jacek Pruszaczyk
Hochland Polska, Krajowy Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży
„Bardzo cenię sobie współpracę z 4Results ze względu na wysoką dbałość o jakość przeprowadzanych szkoleń, warsztatów, konsultacji i wdrożeń oraz elastyczność w podejściu do wymagań klienta”
Agata Czarnecka
Dyrektor Fabryki Nestle Waters Polska

akademia

Akademia Sprzedaży:

Dedykowane programy rozwojowe dla działów sprzedaży

Usprawnij swój zespół sprzedażowy, popraw planowanie i efektywność!

Szefowie pionów sprzedaży i członkowie zespołów ciągle mierzą się z wyzwaniami. My oferujemy indywidualne podejście, wspomagając organizacje w wypracowaniu twardych rezultatów. Dopasowujemy zakres wsparcia zarówno dla rozwiązania zidentyfikowanych problemów, jak i postawionych celów – m.in. poprzez podnoszenie kompetencji lidera i zespołu sprzedaży.

Zapewniamy szersze kompleksowe programy rozwojowe w ramach Akademii Sprzedaży lub dedykowane programy rozwojowe dla podniesienia wybranych kompetencji niezbędnych do prowadzenia efektywnej sprzedaży.

Nasz zespół doradczy i trenerski budują doświadczeni praktycy.

Oferujemy sesje rozwojowe w zakresie:

Nasi Klienci cieszą się rezultatami:

Historie sukcesów naszych Klientów:

Polish National Sales Awards

Mam zaszczyt być w gronie sędziów PNSA, którego misją jest promocja i wdrażanie nowoczesnych standardów profesjonalnej sprzedaży.

PNSA to w Polsce najbardziej prestiżowy konkurs sektora sprzedaży i obsługi klienta.

Michał Paradowski, partner zarządzający 4Results

Bądź na bieżąco!

    Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.

    ADDRESS

    63739 street lorem ipsum City, Country

    PHONE

    +12 (0) 345 678 9

    EMAIL

    info@company.com

    Koszyk