Standardy sprzedaży. Kopiować, czy stworzyć własne?

Dla kogo?

Dla wszystkich, którzy mają do czynienia z Klientami i chcą zarządzać tymi relacjami w oparciu o sprawdzone czy stworzone standardy, a nie wiedzą jak zacząć i jak tym zarządzać.

Korzyści:
  • Nabycie umiejętności zarządzania celami;
  • Nabycie umiejętności rozpoznawania oczekiwań i potrzeb Klientów;
  • Zwiększenie świadomości i roli handlowca w zarządzaniu relacjami z Klientem;
  • Podniesienie kwalifikacji handlowców przez własny rozwój;
  • Stworzenie, wdrożenie i usystematyzowanie standardów w pracy zespołu sprzedażowego.
Program /wybrane tematy/:

1. Jak budować i zarządzać satysfakcją i relacjami z Klientami? Kiedy Klient chętnie sięga do portfela?
2. Standaryzacja – jak tworzyć i zarządzać standardami?
3. Cel – czym jest? Jak go stawiać sobie i innym? Jakie my mamy cele?
4. Wartości, motywacja, przekonania a efekt – wzajemne korelacje;
5. Czego oczekuje od nas dzisiejszy Klient i jakie ma potrzeby? Model satysfakcji Klienta;
6. Standardy własne vs „podpatrzone” – co warto robić?
7. Działania marketingowe, które możemy „podjąć” sami w relacjach z Klientami – etapy wizyty handlowej;
8. Elementy etykiety biznesowej.

Czas:

Szkolenie trwa 2 dni

Prowadzący: Patrycjusz Skakuj

Praktyk biznesu i trener zarządzania, menedżer i coach. Specjalizuje się w zarządzaniu zespołem, zarządzaniu zmianą, negocjacjach biznesowych, technikach sprzedaży i obsłudze klienta. Kładzie duży nacisk na wykorzystanie doświadczenia zawodowego podczas szkoleń i coachingów oraz szybkie zastosowanie nowych umiejętności i postaw w codziennej pracy.

Posiada 18-letnie doświadczenie zawodowe w biznesie, zarządzaniu i sprzedaży. Zajmował stanowiska od Przedstawiciela Handlowego, Key Account Managera, Regionalnego Kierownika Sprzedaży, Dyrektora Oddziału po Dyrektora Sprzedaży w branży FMCG. Budował i zarządzał relacjami z klientami – od drobnych przedsiębiorców, poprzez hurtownie i lokalne sieci handlowe do dużych koncernów. Wdrażał systemy organizacyjne oraz standaryzował pracę działów. Skutecznie przeprowadził ujednolicenie pracy działów po fuzji. Tworzył i wdrażał systemy wynagradzania, systemy motywacyjne i jakościowe, zarządzał przez cele. Swoje podejście do zespołów opiera na realizacji celów, zadań, jakości pracy, ciągłym rozwoju i sprostaniu wyzwaniom.

Jest absolwentem Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego oraz Podyplomowego Studium Menedżerskiego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Pracował przy projektach realizowanych m.in. dla: PGNiG S.A., Poczty Polskiej, MAG Dystrybucja, NSZZ „SOLIDARNOŚĆ”, Arsenal, Cynkomet, Scandica, Biacomex (Ford, Seat, Biuro Podróży), EUROCASH S.A., ZDZ Białystok, PKS S.A., Lechaa Consulting, Constans Group, Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie, Hochland.

 

Zapraszamy do kontaktu 

 

kontakt