Szkolenia i coaching

OBSZARY SZKOLEŃ

Szkolenia biznesowe 4 Results to nieodzowna część naszych programów rozwojowych i optymalizacyjnych, w których po stronie Klienta kluczową rolę zawsze odgrywają ludzie - ich postawy, zaagażowanie, nawyki, wiedza i kompetencje.

Dysponujemy bogatym katalogiem autorskich programów szkoleniowych ukierunkowanych na:

  • rozwój miękkich kompetencji menedżerskich (przywództwo, zarządzanie) i umiejętności niezbędnych na stanowiskach operacyjnych,
  • pogłębianie twardej wiedzy niezbędnej dla właściwego wdrożenia programów optymalizacyjnych.

Szkolenia profilujemy indywidualnie (zakres merytoryczny) pod kątem wymagań i sytuacji Klienta, wychodząc od koncepcji gotowych programów, które świetnie sprawdziły się w praktyce biznesowej.

Oferujemy szkolenia w dziedzinach, które z jednej strony pokrywają strategiczne obszary działalności przedsiębiorstw, z drugiej, odpowiadają na wszystkie potrzeby rozwojowe Klientów:

  • zaangażowanie i efektywność
  • przywództwo i zarządzanie
  • budowanie zespołów, komunikacja
  • zwinność (agile) i design thinking 
  • sprzedaż i marketing
  • efektywna produkcja
  • ciągłe doskonalenie organizacji

Oferujemy również atrakcyjne programy W FORMULE SZKOLEŃ OTWARTYCH.

Coaching biznesowy

Oferujemy również programy mentoringowe i coachingowe służące wydobywaniu mocnych stron ludzi, pomaganiu im w omijaniu osobistych barier i ograniczeń w realizacji celu, a także ułatwieniu im bardziej efektywnego funkcjonowania w zespole. Mentoring i Coaching koncentrują się na rozwiązaniu (a nie na poszukiwaniu przyczyn problemów), promując rozwój nowych strategii myślenia i działania. W efekcie następuje wzrost energii i zaangażowania.

Wsparcie w produkcji

  • Mapowanie: VSM, eVSM, MCT, MIFA
  • Balansowanie oraz Self-Balancing
  • 5S Event i 5S Program
  • SMED
  • KAIZEN
  • Standard Work i TWI
  • Wstęp do QRM i narzędzie MCT
  • Struktura orgazacyjna w QRM
  • Wdrożenie QRM i narzędzie POLCA
  • Wstęp do TPM
  • Warsztat Strategiczny TPM i Kaskadowanie Strategii
  • Samodzielna Obsługa (Jishu-Hozen)
  • Planowane Utrzymanie Ruchu  (Keikaku-Hozen)
  • Skoncentrowane Usprawnienia (Kobetzu Kaizen)
  • Zarządzanie Wiedzą (Education & Training) 
  • Cost Deployment
  • Przywództwo w Bezpieczeństwie
  • Zarządzanie  Jakością  (Hinshitzu  Hozen)

                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Usługi i procesy biznesowe

  • Budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej centrum usług

Szkolenia dla liderów

  • Angażujący Lider – szkolenie więcej
    dla liderów budujących zaangażowane zespoły 
  • Rola Lidera – fundamentalne umiejętności stawiania celów
    i oczekiwań, motywowania, monitorowania i egzekwowania
  • Przywództwo Wszechstronne LVI
    – skuteczne nawyki elastycznego łączenia angażowania i forsowania, podejścia strategicznego z operacyjnym
  • Zarządzanie zespołem – szkolenie menedżerskie pokazujące mechanizmy podnoszenia produktywności
    z zachowaniem pozytywności zespołu
  • Budowanie zespołu – jak z rożnych typów osobowości zbudować współpracujący i synergiczny system więcej
  • Symulacja Zarządzanie zmianą
    – unikalne doświadczenie w którym uczymy się jak zarządzać procesem twardym i miękkim w zmianie więcej
  • Zarządzanie zmianą – szkolenie
    dla liderów, którzy chcą efektywniej przeprowadzać swoje zespoły przez proces zmiany więcej
  • Angażujące spotkania – to szkolenie
    z komunikacji podczas spotkań, pokazuje jak zarządzać energią i sprawiać by każde spotkanie dodawało wartość więcej
  • Rozmowy oceniające – jak konstruktywnie oceniać, motywująco udzielać feedbacku i angażować w rozwój
  • Akademia Menedżera
  • Warsztaty Strategiczne
    -zaangażowanie i zainspirowanie TOP Managerów do wspólnego wypracowania kluczowych czynnikow sukcesu ich firmy, określanie strategii, celów i taktyki dojścia do wyników
  • Symulacje biznesowe więcej

Szkolenia z umiejętności osobistych

  • Zarządzanie sobą w zmianie – krótki warsztat dla pracowników, którzy są
    w procesie zmian, ułatwia i przyspiesza proces zaangażowania w zmianach
  • Angażująca Komunikacja 
    - jak wykorzystać kolory C.G. Junga
    w codziennym budowaniu skutecznej współpracy w zespole więcej
  • Efektywność osobista Smarter Way
    – dzięki symulacji otrzymujemy niezbite dowody, że wprowadzając system SW podniesiesz swoją efektywność średnio
    o 20% 
  • Zarządzanie energią – jak doładowywać baterie i zapobiegać stresowi
    i wypaleniu więcej
  • Angażująca rekrutacja – jak w procesie rekrutacji zaangażować kandydata
    i jednocześnie zweryfikować na ile pasuje do naszej kultury więcej
  • Zarządzanie Stresem – szkolenie
    z budowania równowagi wewnętrznej dzięki codziennym nawykom obniżania nadmiernego poziomu stresu więcej
  • Asertywność biznesowa – jak zadbać
    o własną efektywność i dobrą współpracę dzięki skutecznej komunikacji 
  • Sprzedaż B2B – szkolenie
    dla doświadczonych handlowców, którzy potrzebują się przekonać, że wciąż maja duży potencjał sprzedażowy
  • Obsługa klienta – budowanie customer experience dającego nam przewagę
    nad rynkiem 
  • Warsztaty Design Thinking
    – jak pobudzać orientację na klienta,
    na co dzień tworzyć rozwiązania za które klient wewnętrzny i zewnętrzny gotów jest zapłacić, jak budować kulturę agile więcej
  • Warsztaty dla HR
    – jak pełnić 4 kluczowe role HRBP: Ekspert, Lider, Facylitator i Partner więcej

Sprzedaż i marketing

  • SMOK - Gra symulacyjna, Sprzedaż i Marketing Ogrywają Konkurencję
  • Marketing w praktyce
  • Badania marketingowe
  • Ekspozycja produktów na półce
  • Trade marketing
  • Materiały prasowe, relacje z mediami
  • Budowanie relacji z klientem
  • Współczesne techniki sprzedaży
  • Pozyskiwanie nowego Klienta
  • Współczesny sprzedawca, analityk czy handlowiec?
  • Skuteczna prezentacja sprzedażowa
  • Jak rozmawiać z kupcem w sieciach handlowych?
  • Współczesne negocjacje handlowe
  • Techniki sprzedaży
  • Optymalna obsługa klienta
  • Organizacja czasu pracy
  • Standardy sprzedaży 
  • Zarządzanie portfelem produktowym 
  • Skuteczny menedżer sprzedaży
  • Motywowanie do rozwoju i nagradzanie za wyniki
  • Finanse dla członków zarządów

 

Zapewniamy wysoką jakość prowadzonych przez nas szkoleń poprzez:

  • Podejście wdrożeniowe – nasza unikalna i autorska metoda gwarantuje efektywne przenoszenie trenowanych postaw i zachowań na rzeczywistość biznesową uczestników
  • Bogate doświadczenie – pracujemy na polskim i zagranicznym rynku od 2005 roku
  • Standardy pracy – stosujemy Kodeks Dobrych Praktyk Szkoleniowych oraz wewnętrzne standardy 4Results (regularnie superwizujemy pracę naszych trenerów w oparciu o model Trenera Wdrożeniowca oraz zapewniamy stały rozwój w zakresie naszego know-how)
  • Wysoko wykwalifikowana kadra – nasi trenerzy i konsultanci podsiadają certyfikaty m. in. następujących szkół: ICC, ICF, Grupa TROP, Moderator, Grupa SET, SWPS, MATRIK, MERTUM. 

 

UMÓW SIĘ NA SZKOLENIE

Rozwój Ludzi

Martyna Marczak

 

KOORDYNATOR BIZNESU

 

Zapraszam do kontaktu

 

kontakt

Produkcja, Logistyka,

Sprzedaż i Marketing

Olga Zezula

 

Specjalista ds. Rozwoju Biznesu

 

Zapraszam do kontaktu

 

kontakt

Usługi i Procesy Biznesowe

Kazimierz Żurek

 

MANAGER 

 

Zapraszam do kontaktu

 

kontakt

NASZE DOŚWIADCZENIE

Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background