Czy musimy wszystko wiedzieć o konsumencie? W jaki sposób wykorzystywać badania marketingowe do budowania wartości marki i poprawy wyników biznesowych?

Dla kogo?

Dla specjalistów i kierowników działu marketingu.

Korzyści:
  • Poznasz różne metody badawcze – ich zastosowania oraz zalety i ograniczenia;
  • Dowiesz się w jaki sposób planować i wdrażać badania marketingowe;
  • Nauczysz się wykorzystywać wyniki badań marketingowych w codziennej pracy;
  • Poznasz czynniki determinujące skuteczne wykorzystanie badań marketingowych.
Program /wybrane tematy/:

1. Obszary zastosowań badań marketingowych w biznesie;
2. Przekładanie problemów marketingowych na pytania badawcze;
3. Badania jakościowe a ilościowe – zalety i ograniczenia różnych metodologii;
4. Badanie wzorców zachowań i preferencji konsumenckich;
5. Pomiar siły marki;
6. Badania reklamy i mediów;
7. nnowacje w mierzeniu efektywności działań marketingowych, np. pomiar działań w sieciach społecznościowych.

Czas:

Szkolenie trwa 2 dni.

Marek Massalski

Pomaga Klientom w zakresie marketingu, komunikacji sprzedaży i działań Public Relations. Pracuje zarówno na poziomie strategii (projektowania i wdrażania), jak i w obszarach operacyjnych (organizacja procesów, nadzór realizacji, interim management). Zależy mu, by działania marketingowe i komunikacyjne Klienta w sposób możliwie optymalny wspierały sprzedaż i budowanie silnej, wyrazistej marki firmy lub produktów. W ramach realizowanych projektów tworzy i wdraża strategie, prowadzi audyty procesów i kapitału informacyjnego, wdraża standardy marketingu i komunikacji, weryfikuje jakość i pracę dostawców, współpracuje z mediami w imieniu Klientów oraz przysposabia pracowników do samodzielnej pracy w obszarze marketingu i PR.

Jego 17-letnie doświadczenie obejmuje sprzedaż rozwiązań technologicznych (4 lata), pracę na stanowisku PR managera (3 lata), pracę na stanowisku Dyrektora Marketingu (Interim Manager – 2,5 roku) oraz prowadzenie agencji marketingowej i PR, w tym sprzedaż usług, planowanie i realizację projektów marketingowych (11 lat). Absolwent Szkoły Głównej Handlowej (Zarządzanie i Marketing) i Uniwersytetu Warszawskiego (Public Relations).

Realizował projekty m.in. dla: AGRO-MAN, Aladdin Knowledge System, AOC, CASIO, Codec Systems, hp, Macrologic, Nowe Motywacje, Politechnika Warszawska, Sage, TIBCO Software, Erbud.

 

Zapraszamy do kontaktu 

 

kontakt