Pozyskanie Nowego Klienta. Wykorzystaj potencjał swojego zespołu i zdobądź rynek

Dla kogo?

Dla osób mających codzienny kontakt z klientem; key accountów, sprzedawców, menadżerów sprzedaży, pracowników działów reklamy, marketingu.

Korzyści:
  • Uświadomienie możliwości wzrostu sprzedaży na dzisiejszym rynku;
  • Pomiar postępów w pozyskiwaniu klientów, czyli czy wiemy jaką mamy skuteczność;
  • Naturalne prawa sukcesu w pozyskiwaniu nowych Kientów;
  • Poznanie technik „łamania pierwszych barier” w relacji z potencjalnym Klientem;
  • Budowanie świadomości i pewności siebie w systematycznym podejściu do zdobywania Klientów.
Program /wybrane tematy/:

1. Dzisiejszy obraz rynku – rozwój czy optymalizacja?
2. Poznanie naturalnego lejka sprzedaży w Twoim obszarze odpowiedzialności;
3. Poznanie różnicy w „kosztach” utrzymania vs. zdobycie nowego Klienta;
4. Typowe „spławiacze” i „bariery wejścia” generowane przez nowych Klientów;
5. Techniki zachęty - technika POP i „haki na uwagę”;
6. Umiejętność nawiązania kontaktu mimo obiekcji. Co pomaga, co przeszkadza w „pierwszym kontakcie”?
7. Techniki przyjmowania obiekcji: „PIW”, „doprecyzowanie”, „pytanie hipotetyczne”, „tak i właśnie dlatego..”, „dowód wprost”;
8.Jak spowodować, aby Klient chciał mnie słuchać „Technika – „Komunikowanie intencji” „Nawiązywania do wypowiedzi”. „Okazywania chęci pomocy” „Dowartościowania Klienta”;
9. Trudne emocje Klientów i destrukcyjne sposoby wyrażania emocji przez Klientów.

Czas:

Szkolenie będzie trwało 2 dni.

Prowadzący: Antoni Wieczerzycki

Doświadczenie zdobywał na rynkach usług telewizyjnych, szkoleniowych, a także spożywczym i aptecznym jako Deputy Sales Director i Business Development Director.
Specjalizuje się wzarządzaniu sprzedażą usług, dóbr szybko zbywalnych i farmaceutyków. Szesnastoletnie doświadczenie w sprzedaży   zdobywał na zróżnicowanych rynkach, gdzie był odpowiedzialny za realizację planów sprzedaży, prowadzenie działań   promocyjnych, poziom wyszkolenia wewnętrznych i zewnętrznych zespołów sprzedaży. Osiągnął sukcesy w sprzedaży,   transformacji sieci sprzedaży usług, programów motywacyjnych oraz systemów raportowych. Zdobył umiejętności   zarządzania zespołem, budowania długotrwałych relacji B2B oraz koordynacji współpracy z partnerami zewnętrznymi.

Absolwent Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, firmowanego przez Uniwersytet w Minesocie, Kierunek: Zarządzanie. Trener biznesu, coach, konsultant.

Prowadził projekty coachingowo/szkoleniowe dlaPZU SA, Unilever, MAG Dystrybucja, VisimindLtd Sp. z o. o., Kargo Sp. z o. o. Canal+,   HBO, Javena Sp. j.

 

Zapraszamy do kontaktu 

 

kontakt