Trade marketing – jako skuteczne i efektywne narzędzie sprzedażowe, czyli jak wygrać z konkurencją w punkcie sprzedaży

Dla kogo?

Program dedykowany jest dla: Dyrektorzy Sprzedaży , Field & Accounts Managerowie, KAM , Trade Marketing Managerowie, Zespoły Trade Marketingu / Customer Marketingu.

Korzyści:
  • Poznanie korelacji pomiędzy poszczególnymi działami, wpływu i zbudowania skutecznej kolaboracji;
  • Poznanie oczekiwań klienta, zasad funkcjonowania na rynku, zaangażowanie skuteczne klienta poprzez stworzenie skutecznego planu współpracy i celów biznesowych;
  • Stworzenie efektywnego i maksymalizującego zyski planu promocji i działań;
  • Zbudowanie trwałych i współpracujących więzi pomiędzy poszczególnymi Działami.
Program /wybrane tematy/:

1. Skuteczne narzędzia trade marketingowe;
2. Techniki promocji w miejscu sprzedaży;
3. Strategia wyróżniania produktów / kategorii w miejscu sprzedaży;
4. Ocena efektywności działań trade marketingowych;
5. Budowanie długoterminowej strategii i wizji działań trade marketingu;
6. Maksymalizacja zysków poprzez zaplanowanie efektywnego planu narzędzi / promocji;
7. Jak efektywnie łączyć plan marketingowy z oczekiwaniami klientów i nabywców;
8. Jak skutecznie budować pozycje firmy w poszczególnych kanałach sprzedaży i poszczególnych Klientach;
9. Proces komunikacji i współpracy pomiędzy trade marketingiem a innymi działami w firmie – Budowa Customer Team’ow / Chanel Team’ów;
10. Trade Marketing a prawo - bezpieczeństwo finansowe i podatkowe.

Czas:

Szkolenie trwa 2 dni

Prowadzący: Krzysztof Tomczyk

Pracuje z Klientami 4Results nad poprawą umiejętności sprzedażowych i budowaniem strategii sprzedaży. Jest managerem wyższego szczebla z dogłębną znajomością sektora FMCG i doświadczeniem w pracy w środowisku międzynarodowym. Łączy praktyczną wiedzę z zakresu zarządzania ludźmi i biznesem, z umiejętnością inspirującego przekazywania tej wiedzy. Jest doświadczonym Project Managerem oraz facylitatorem szkoleń i wykładów funkcyjnych (Account Management, Negotiations) oraz z obszaru zarządzania zespołami. Ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe zdobywał na stanowiskach kierowniczych w British American Tobacco Polska, poczynając od Key Account Managera przez Dyrektora Handlu Hurtowego na Kraj po Dyrektora Handlu Zorganizowanego odpowiedzialnego za współpracę ze wszystkimi sieciami handlowymi w Polsce.
Specjalizuje się w kwestionowania status quo, przekazywaniu praktycznej wiedzy, inspirowaniu, coachingu i rozwoju ludzi oraz zespołów, tworzeniu strategii i taktyk biznesowych, tworzeniu (oraz upraszczaniu) procesów, prowadzeniu projektów (zgodnie z metodologią Prince II), tworzeniu warunków handlowych, złożonych negocjacjach handlowych, projektach Category Management oraz działaniach in-storowych (Trade Marketingu). Ukończył Ekonomię o specjalności Marketing.

Prowadził projekty, programy szkoleniowe i rozwojowe m.in. dla: British American Tobacco, Danone, Ministerstwa finansów RP, McHayes and Steward Group, Hochland, Iglotex, TBM Snacks, ZCh Organika-Sarzyna, Północna Grupa Narzędziowa, Pandora, Eden.

 

 

Zapraszamy do kontaktu 

 

kontakt