Współczesne techniki sprzedaży. Jak sprzedać pietruszkę w czasach facebooka?

Dla kogo?

Dla osób mających codzienny kontakt z klientem; key accountów, sprzedawców, menadżerów sprzedaży, pracowników działów reklamy, marketingu.

Korzyści:
  • Uświadomienie kluczowych zmiany rynkowych wpływających na proces sprzedaży;
  • Poznanie stałych obszary kontaktu z klientem w nowej odsłonie;
  • Rozwinięcie technik podnoszących skuteczność pracy z klientem;
  • Budowanie świadomości i pewności siebie w zmieniającym się kontekście potrzeb klienta;
  • Wykorzystanie realnych przypadków do pracy warsztatowej.
Program /wybrane tematy/:

1. Kontekst „trudnych czasów” i wyostrzenie języka korzyści;
2. Sprzedaż konsultacyjna vs. Sprzedaż transakcyjna;
3. Sposoby zawiązania kontaktu i podtrzymywania relacji z klientem;
4. Techniki zadawania pytań;
5. Nie zbieraj zamówienia, sprzedawaj – techniki prezentacji;
6. Rola narzędzi mobilnych w przygotowaniu i prowadzeniu rozmowy z klientem;
7. Pokonywanie obiekcji klienta;
8. Rozpoznawanie sygnałów zakupu w całym procesie sprzedaży;
9. Techniki zamykania rozmowy handlowej.

Czas:

Szkolenie trwa 2 dni.

Prowadzący: Antoni Wieczerzycki

Doświadczenie zdobywał na rynkach usług telewizyjnych, szkoleniowych, a także spożywczym i aptecznym jako Deputy Sales Director i Business Development Director.
Specjalizuje się wzarządzaniu sprzedażą usług, dóbr szybko zbywalnych i farmaceutyków. Szesnastoletnie doświadczenie w sprzedaży   zdobywał na zróżnicowanych rynkach, gdzie był odpowiedzialny za realizację planów sprzedaży, prowadzenie działań   promocyjnych, poziom wyszkolenia wewnętrznych i zewnętrznych zespołów sprzedaży. Osiągnął sukcesy w sprzedaży,   transformacji sieci sprzedaży usług, programów motywacyjnych oraz systemów raportowych. Zdobył umiejętności   zarządzania zespołem, budowania długotrwałych relacji B2B oraz koordynacji współpracy z partnerami zewnętrznymi.

Absolwent Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, firmowanego przez Uniwersytet w Minesocie, Kierunek: Zarządzanie. Trener biznesu, coach, konsultant.

Prowadził projekty coachingowo/szkoleniowe dlaPZU SA, Unilever, MAG Dystrybucja, VisimindLtd Sp. z o. o., Kargo Sp. z o. o. Canal+,   HBO, Javena Sp. j.

 

Zapraszamy do kontaktu 

 

kontakt