Współczesny sprzedawca, analityk czy handlowiec? Jak wykorzystać i analizować dane rynkowe do skutecznej sprzedaży?

Dla kogo?

Dla przedstawicieli handlowych oraz kierowników sprzedaży.

Korzyści:
  • Poznasz metody analizy sprzedaży;
  • Nauczysz się szybko dostrzegać najważniejsze elementy i trendy w zbiorach danych;
  • Nauczysz się wyciągania wniosków sprzedażowych ze zbiorów danych;
  • Nauczysz się sprawnie prezentować dane;
  • Nauczysz się skracać sobie pracę w Excelu;
  • Excel przestanie być wrogiem – stanie się przyjacielem
Program /wybrane tematy/:

1. Podstawowe metody analizy danych rynkowych;
2. Jak przygotować coś, co samym wyglądem może poprawić wyniki?
3. Jak uprościć sobie pracę w Excelu?
4. Co wykorzystać, aby Excel częściej pracował za nas sam?
5. Różne metody prezentowania wyników;
6. Co mówią liczby: trendy, korelacje, średnie etc.; wyciąganie wniosków sprzedażowych;
7. Sprawdzanie błędów i zabezpieczanie się przed nimi;
8. Synteza danych z wielu źródeł.

Czas:

Szkolenie trwało 2 dni.

Prowadzący: Gniewomir Kuciapski

Wspiera obszar sprzedaży i marketingu firm działających na rynku krajowym i międzynarodowym. Specjalizuje się w zakresie optymalizacji asortymentu, profilowaniu i segmentacji odbiorców oraz produktów, a także systemach motywacyjnych oraz systemach monitorowania i wspierania sprzedaży. Do pracy analitycznej opartej na danych i cyfrach wprowadza elementy myślenia obrazem. Uczestniczy w projektach realizowanych dla wiodących w Polsce firm sektora FMCG. Potrafi połączyć podejście analityczne z realiami pracy przedstawicieli handlowych i key account managerów. Ma doświadczenie w sprzedawaniu, egzekwowaniu wyników sprzedażowych oraz badaniach sprzedaży. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej, a także UW.

Współpracował z sieciami handlowymi o różnych profilach: m.in. spożywczymi: ATB, Auchan, Carrefour, Intermarche, Tesco, Walmart oraz ogrodniczymi i budowlanymi: Bricomarche, K-Rautekesko, Jardiland, Petco. Budował i wprowadzał pierwsze systemy monitorowania sprzedaży w mniejszych firmach oraz wdrażał systemy SAP w większych jednostkach. Od kilku lat doradza wiodącej sieci handlowej w zakresie merchandisingu, sprzedaży i marketingu.

Zapraszamy do kontaktu 

 

kontakt