Techniki sprzedaży. Sprzedaż zaczyna się w mojej głowie – od oferty do transakcji

Dla kogo?

Dla wszystkich, którzy mają do czynienia z Klientami, którzy sprzedają produkt lub usługę. Dla wszystkich, którzy cokolwiek oferują telefonicznie, w siedzibie Klienta, czy kiedy Klient przyjeżdża do nas.

Korzyści:
  • Umiejętność rozpoznawania oczekiwań i potrzeb Klientów;
  • Umiejętność stawiania sobie celów i wyzwań;
  • Umiejętność pracy nad sobą i poprawa skuteczności i efektywności;
  • Podniesienie kwalifikacji i wdrożenie procesu ciągłego udoskonalania;
  • Podniesienie świadomości biznesowej pracowników.
Program /wybrane tematy/:

1. Korelacja wiary w sukces z osiąganymi wynikami – efekt Wallendy;
2. Rozpoznanie rynku i moich Klientów – kim są i czym się kierują w swoich zachowaniach i poczynaniach?
3. Ofertowanie – umiejętność budowania korzyści;
4. Rola komunikacji w procesie sprzedaży;
5. Techniki wywierania wpływu, rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań;
6. Proces transakcji – przygotowanie, start i przebieg;
7. Kiedy kończy się proces transakcji – co dalej?
8. Selfcoaching – klucz do udoskonalania swoich umiejętności, rozwoju, podnoszenia kwalifikacji i skuteczności.

Czas:

Szkolenie trwa 2 dni

Prowadzący: Patrycjusz Skakuj

Praktyk biznesu i trener zarządzania, menedżer i coach. Specjalizuje się w zarządzaniu zespołem, zarządzaniu zmianą, negocjacjach biznesowych, technikach sprzedaży i obsłudze klienta. Kładzie duży nacisk na wykorzystanie doświadczenia zawodowego podczas szkoleń i coachingów oraz szybkie zastosowanie nowych umiejętności i postaw w codziennej pracy.

Posiada 18-letnie doświadczenie zawodowe w biznesie, zarządzaniu i sprzedaży. Zajmował stanowiska od Przedstawiciela Handlowego, Key Account Managera, Regionalnego Kierownika Sprzedaży, Dyrektora Oddziału po Dyrektora Sprzedaży w branży FMCG. Budował i zarządzał relacjami z klientami – od drobnych przedsiębiorców, poprzez hurtownie i lokalne sieci handlowe do dużych koncernów. Wdrażał systemy organizacyjne oraz standaryzował pracę działów. Skutecznie przeprowadził ujednolicenie pracy działów po fuzji. Tworzył i wdrażał systemy wynagradzania, systemy motywacyjne i jakościowe, zarządzał przez cele. Swoje podejście do zespołów opiera na realizacji celów, zadań, jakości pracy, ciągłym rozwoju i sprostaniu wyzwaniom.

Jest absolwentem Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego oraz Podyplomowego Studium Menedżerskiego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Pracował przy projektach realizowanych m.in. dla: PGNiG S.A., Poczty Polskiej, MAG Dystrybucja, NSZZ „SOLIDARNOŚĆ”, Arsenal, Cynkomet, Scandica, Biacomex (Ford, Seat, Biuro Podróży), EUROCASH S.A., ZDZ Białystok, PKS S.A., Lechaa Consulting, Constans Group, Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie, Hochland.

Zapraszamy do kontaktu 

 

kontakt