Warsztaty strategiczne i symulacja  w formie otwartej.

Warsztaty odbędą się w małej, ekluzywnej grupie 10-12 decydentów z branży nowoczesnych usług biznesowych. 

 

Najbliższy termin warsztatów otwartych:

27 września 2017 r., 9.00-17.00 w Warszawie

  

Zapisz się teraz!  Zapisy: Kazimierz Żurek, email: kazimierz.zurek@4results.pl, tel.: 501 699 430

 

Poczytaj o warsztatach na nowej stronie Pozytywnej Produktywności TUTAJ.

Na czym to polega? 

 

> Na warsztatach staniesz się pracownikiem centrum operacyjnego
> W trakcie kolejnych etapów symulacji będziesz odkrywał i wdrażał w działaniu narzędzia i
    zasady umożliwiające wzrost efektywności i budowanie zaangażowania pracowników
> Kolejne rundy przeplatane są dającymi wiedzę i inspiracje modułami warsztatów
> Elementem spotkania jest też prezentacja wyników i case study z praktycznych wdrożeń

Czego doświadczysz?

 
> Poznasz praktyczną stronę narzędzi optymalizacyjnych, analitycznych i zarządczych
> Poczujesz "namacalne" korzyści z jednoczesnej pracy nad poprawą produktywności i
   pozytywności
> Dostrzeżesz nowe możliwości rozwoju i stymulowania zaangażowania pracowników
> Odkryjesz nowy potencjał twojej organizacji
> Zyskasz inspirację do stworzenia i wdrożenia planu usprawnienia biznesu

Oberzyj wypowiedzi 5 liderów o warsztatach: 

Zobacz dodatkowe referencje: 

Rafał Kozłowski, Wiceprezes i CFO Asseco Poland

Wiktor Doktór, Prezes Zarządu Pro Progressio

Informacje organizacyjne:

 
Najbliższe warsztaty otwarte:
 
24 maja w Warszawie
 
Miejsce:
Uczestników warsztatów w Warszawie będzie gościć w swoim biurze Kinnarps, Warszawa, ul. Puławska 354/356.
 
Zapisy:
Kazimierz Żurek, email: kazimierz.zurek@4results.pl, tel.: 501 699 430

Warunki uczestnictwa:

 

Cena:

1000 zł netto (Specjalne warunki dla członków ABSL - możliwość bezpłatnego uczestnictwa. Specjalne warunki dla członków ProProgressio - możliwość otrzymania 20% rabatu).

Na wydarzeniu ilość miejsc ograniczona - decyduje kolejność zgłoszeń. Maksymalnie w warsztacie może wziąć udział 12 osób.  

 

Przeczytaj opinie liderów o warsztacie:  

 

 

 

Warsztat dał mi szereg konkretnych pomysłów na zwiększenie wartości dodanej we współpracy z klientami oraz ogromną energię do działania. Zobaczyłam skalę oszczędności wynikających
z uproszczenia i eliminacji zbędnej pracy oraz to jak każdy element codziennej pracy operacyjnej ma wpływ na wyniki. Po tym doświadczeniu inaczej, szerzej i pełniej patrzę na strategiczne możliwości naszej firmy”.
 
Zuzanna Kłys,
Prezes Zarządu,
Business Support Solution S.A.
 
 

Badanie efektywności pracowników jak i całych jednostek są bardzo istotne. Najważniejsze jest jednak, nie tyle samo zbieranie danych, co umiejętność wyciągania wniosków z tych analiz. W rezultacie prowadzi do konkretnych usprawnień procesów w organizacji.

Arkadiusz Kiereś
Dyrektor Monitorowania i Rozwoju Procesów ASSC
Orange Polska

 

The workshop exceeded my expectations in regards how objectives were addressed, high quality provided, clear and intuitive materials used, modern technology integrated and always correct interaction levels between the participants incorporated. The workshop gave me awareness of techniques we can use in day-to-day job to increase productivity by using some of the essential tools demonstrated during the workshop.

Andreas Cioska
Director
Motorola Solutions

Bardzo konstruktywne spotkanie i udany dzień - ostatnimi czasy coraz trudniej wyrwać się z pracy, a warto było, ponieważ zdałem sobie sprawę z potrzeby zwiększenia produktywności i jednocześnie pozytywności. Chciałbym również wprowadzić wdrażanie jednego usprawnienia tygodniowo, ustandaryzować procesy.

Piotr Tatar
Head of FDS Operations, Asset & Fund Services
BNP Paribas Securities Services Poland

 

Bardzo spodobało mi się pojęcie pozytywności, cieszę się, że zrobiłem pierwszy krok w podróży w ciągłe doskonalenie. A od pierwszego kroku wszystko się zaczyna. Mniej więcej po 53 minutach doszedłem do wniosku, że bardzo dobrze, że tu przyszedłem i zdobyta wiedza przyczyni się do zbudowania naszej przewagi nad konkurencją.

Paweł Piotrowski
Dyrektor Operacyjny
ArchiDoc

 

Intensywnie, bardzo dobrze przygotowany dzień. Zdałam sobie sprawę, że wiele firm, koncentrując się na produktywności, zapomina jak ważna jest pozytywność. Dodatkowo pomiar pracy – wydaje mi się elementem niezbędnym w procesie implementacji zmian.

Patrycja Strzelecka
Dyrektor Zarządzająca
Extor

Przekazane treści i sposób ich prezentacji przypomniały mi o potrzebie długoterminowych działań w celu budowy trwałej przewagi konkurencyjnej. Bardzo pożyteczne warsztaty, cieszę się, że mogłem w nich uczestniczyć.

Arkadiusz Rochowczyk
Managing Director & Head Business Service Center EMEA
Kemira

'

 

Cieszy mnie, że metody, o których rozmawialiśmy podczas warsztatów, podkreślają wagę małych, codziennych usprawnień. Utwierdziłam się w przekonaniu, że jesteśmy na dobrej drodze do budowania kultury ciągłego doskonalenia w mojej organizacji. Z radością podzielę się zdobytą wiedzą z moim zespołem.

Katarzyna Międła
Manager ds. zarządzania wiedzą
IMPEL

 

W moim odczuciu najciekawszą częścią była część praktyczna spotkania – ćwiczenia w ramach symulacji. Dzięki nim mogliśmy rozwijać naszą wiedzę, ulepszać pracę, lepiej zrozumieć całą koncepcję Pozytywnej Produktywności.

Remigiusz Wojciechowski
Head of Service Center Gdansk
Bayer

 

Kluczowym elementem spotkania był dla mnie temat indywidualnych wyników pracy oraz tworzenia tzw. High performance culture. Jestem przekonany, że współpraca oparta na pomiarze indywidualnej efektywności zaowocuje wzrostem efektywności całej organizacji.

Zbigniew Bakota
Site Director
Arvato Financial Solutions
Bertelsmann Group

Tematyka optymalizacji procesów nie jest obca w naszej organizacji. Szczególnie zwróciłam uwagę na narzędzie do pomiaru pracy, HarmoDesk. Dodatkowo bardzo ciekawym pomysłem wydaje mi się praktyka wdrażania jednego konkretnego usprawnienia w tygodniu – myślę, że realne zastosowanie tej zasady w organizacji przynosi bardzo korzystne efekty.

Agata Sikora-Szymańska
Service Specialist for Process Optimization
SSAB

Udział w warsztatach utwierdził mnie w przekonaniu, iż trwałe zwiększanie produktywności wymaga nie tylko implementowania odpowiednio dobranych narzędzi, lecz przede wszystkim stworzenia odpowiedniego środowiska w organizacji do przeprowadzenia zmian. Bez zmiany mentalności menedżerów i pracowników, rzeczywistego zaangażowania w proces oraz wzmacniania pozytywnych aspektów zmian, nie można odnieść długofalowego sukcesu w zakresie poprawy produktywności organizacji.

Paweł Moder
Dyrektor
LINK

Very good workshop, which showed actual examples of how the organization can optimise some of it’s business processes. One of the most important topics discussed was work measurement – it is extremely beneficial for organization to have a tool which allows collecting and processing of the data. Although I was familiar with the management styles, I also really liked the approach to the topic presented.

Pekka Männistö
Business Development Manager
OpusCapita Sp. z o.o.

Warsztat bardzo na temat, z intensywną i otwartą wymianą rzeczywistych przykładów pomiędzy uczestnikami. Genialny pomysł z 5-minutowymi sesjami – wiedza w najczystszej i skondensowanej postaci. Formuła woluntariatu zapewniła wysokie zaangażowanie wszystkich uczestników.

Michal Bogucki
HR Manager
EMEA Centre of Excellence
JDA Software Poland Sp. z o.o.

Bardzo wartościowe spotkanie, które otworzyło moje oczy na potrzebę zwiększenia przejrzystości w zespole – doskonałą metodą jest tutaj wizualizacja wyników. Wychodzę ze spotkania z konkretnymi inspiracjami zmian w moim środowisku.

Aleksandra Różycka
PASS Italy - Team Manager
Schneider Electric Polska

Udział w spotkaniu oraz dyskusje z innymi uczestnikami zwróciły moją uwagę na potrzebę analizy poszczególnych procesów w organizacji oraz ich standaryzację.

Paweł Zawrzykraj
Manager, European Accounting Center
ALK

Transparentność – to temat, który najmocniej przykuł moją uwagę. Zdałem sobie sprawę, że pomiar pracy jest nie tylko istotny dla osób zarządzających, ale przede wszystkim dla samych pracowników. Informacja na temat własnej efektywności, możliwość porównania z innymi osobami w zespole, wydaje się stanowić doskonałą motywację do nieustannego poprawiania jakości i produktywności w pracy.

SSC Director
Verifone

Interaktywna forma warsztatu zorganizowanego przez firmę 4Results stała się dla mnie źródłem wielu przemyśleń oraz pomysłów zmian. Konkretne analizy czynności, które stanowią wartość dodaną i marnotrawstwa, są przydatne w procesiebudowania kultury ciągłego doskonalenia.

Piotr Pawłowski
Menedżer GSS HRS
Siemens

Inspirujące warsztaty, cieszę się, że mogłam w nich uczestniczyć – zdobyć nową wiedzę i korzystać z bogatego doświadczenia 4 Results. Po warsztacie mam już konkretne inspiracje by przeprowadzić optymalizację konkretnego procesu.

Anna Zagozda
Finance Manager
BSS Polska

Warsztaty uświadomiły mi, jak ważna jest przejrzystość w organizacji, będę się starała udoskonalać ten element w mojej firmie, tak by było w niej więcej „szklanych naczyń”. Inspiracją były również elementy odnoszące się do równomiernego podziału obowiązków wśród pracowników oraz metody, jak zwiększyć ilość wykonywanej pracy – bez zatrudniania nowych osób.

Agnieszka Wojciechowska
AP Manager
Fujitsu Services

Pojęcie na dziś to transparentność – która wydaje mi się głównym narzędziem zarządzania. Spotkanie dało mi konkretne inspiracje w jaki sposób usprawnić działanie narzędzi już funkcjonujących w naszej organizacji, by przynosiły większe efekty.

Michalina Pasierska
Process Optimisation Specialist
Lundbeck Business Service Centre

„Podobało mi się to że w przeciągu 1 dnia poznaliśmy ustrukturyzowaną metodę przekładania Lean, Six Sigma, BPM na prosty język łatwych do wdrożenia działań, które jednocześnie wpływają na rozwój pracowników i menedżerów oraz budują trwałe zaangażowanie w podnoszenie produktywności. Dotychczas mieliśmy poszczególne elementy, ale brakowało nam kompleksowego podejścia – przedstawiona metodologia
pokazuje jasna ścieżkę dojścia do celu jakim jest zaangażowanie pracowników w ciągłe usprawnienie procesu i budowanie pozytywnej kultury organizacyjnej”.
 
Ireneusz Truszkowski,
General Manager,
Metsa Global Financial Shared Services
    

 
  
„Moim zadaniem warsztaty 4 Results są dobrą opcją zarówno dla tych, którzy właśnie szukają możliwości wynikających z praktycznego zastosowania Lean, jak i dla tych, którzy są zaawansowanymi praktykami.
Pierwsza grupa pozna narzędzia i metody pracy, druga znajdzie inspirację do dalszego rozwoju Lean w ich organizacjach. Osobiście najwięcej skorzystałem ze zrozumienia wpływu jaki ma budowanie kultury Pozytywności na Produktywność i podkręcenie naszych kluczowych miar”.
 
Dariusz Bazeli,
General Manager
Geoban Poland, część Santander Group
 
  „Pomimo tego, że u nas Lean jest wdrożony i funkcjonuje z sukcesem od lat - jak najbardziej skorzystałem z warsztatów. W bardzo ciekawy sposób został zaprezentowany aspekt identyfikowania wartości dodanej dla klienta. Podobały mi się pokazywane narzędzia, szczególnie rozwiązania umożliwiające wyciąganie i poziomowanie pracy - ich zastosowanie zrobiło na mnie duże wrażenie".
Piotr Malinowski,
Head of EMEA Financial Reporting
The Royal Bank of Scotland
 
rbs.com home page
  
 
 
 
  "Warto było zainwestować dwa dni wysoko wykwalifikowanych księgowych obsługujących międzynarodowych klientów w szkolenie LEAN realizowane przez trenerów 4 Results .
Widoczny efekt to wygenerowanie nowych pomysłów na doskonalenie procesów i zwiększanie satysfakcji klientów z obsługi Księgowej oraz uzyskanie entuzjazmu i gotowości księgowych do ich wdrażania w praktyce.”
 
Rafał Strzelecki,
Prezes Zarządu Extor Accounting Services Sp. z o.o.
 
 
 
 
„W naszej firmie nieustannie pracujemy nad produktywnością, dzięki czemu w Grupie jesteśmy jednym z najbardziej efektywnych oddziałów na całym świecie. W trakcie szkolenia z lean byłem zaskoczony tym co zobaczyliśmy - jak dużo można jeszcze zrobić, jakie są obszary podniesienia wydajności i to bez angażowania pieniędzy, zasobów IT itp.”.
 
Tomasz Brożyna,
Dyrektor Operacyjny Mondial Assistance International S.A.
 
 
 
 
„Szkolenie dało mi możliwość poznania i zrozumienia praktycznego zastosowania Lean w procesach operacyjnych. Od wielu lat zajmuję się zarządzaniem i optymalizacją pracy zespołów back office.
Po poznaniu wielu narzędzi optymalizacyjnych lean mam mnóstwo nowych inspiracji i pomysłów do wdrożenia”.
 
Katarzyna Szulc,
Dyrektor Centrum Obsługi Klientów Kredyt Bank S.A.
 
 
 
   
 
 
 

„Moja „przygoda” z Lean zaczęła się od uczestnictwa w szkoleniu otwartym na którym zobaczyłam, że samo szkolenie jak i narzędzia mogą być bardzo przydatne w COP. Stąd szybka decyzja
o zorganizowaniu szkolenia dla całej kadry kierowniczej. To było dla mnie drugie szkolenie, na którym na konkretnych przykładach i symulacji odkryliśmy praktyczne możliwości wdrożenia Lean
w centrum operacyjnym. Wszyscy zobaczyliśmy ogromne możliwości poprawy efektywności w dotychczasowym procesie.
Od razu po szkoleniu przystąpiliśmy do wdrażania prostych zmian, które przynoszą praktyczne rezultaty”.
 
Anna Oszczepalińska,
Dyrektor Centrum Operacji Pracowniczych w Pile PZU S. A.
 
 
 
 
 
„To był efektywnie wykorzystany czas. W jeden dzień miałam okazję doświadczyć praktycznego zastosowania narzędzi optymalizacyjnych. Dynamika prowadzenia, symulacja, dyskusje, ćwiczenia, jakość materiałów - daje możliwość pogłębienia wiedzy optymalizacyjnej w atrakcyjny sposób”.
 
Katarzyna Banach,
Partner Zarzadzajacy Grant Thornton
 
Warsztaty były bardzo inspirujące. Jeden dzień wystarczył, aby zwrócić moją uwagę na wiele ważnych aspektów skutecznego zarządzania procesami, o których wcześniej nie myślałem i nie postrzegałem jako istotne.

 

Grzegorz Baran
Business Manager
Transcom WorldWide Poland

Warsztaty bardzo mi się podobały, zarówno jeśli chodzi o sposób prowadzenia jak i program merytoryczny. Ćwiczenie praktyczne potwierdziło skuteczność prezentowanych narzędzi. Polecam każdemu kto chce lepiej zrozumieć kulturę ciągłego doskonalenia.

Piotr Jarczyński
Trener Wewnętrzny COD
PKO Bank Polski
 

Podczas warsztatów poznaliśmy spójną koncepcję budowania kultury ciągłego doskonalenia. Dzięki praktycznym ćwiczeniom mogliśmy chłonąć wiedzę, jednocześnie umiejscawiając poszczególne narzędzia Lean w konkretnej fazie rozwoju organizacji.

Artur Dermański
Kierownik Wydziału Zarządzania Produktywnością
Bank BGŻ S.A.

Prosta symulacja z użyciem piłek w prosty sposób zobrazowała, w jaki sposób skutecznie usprawnić skomplikowane procesy w firmie. Pojęcie macierzy kompetencji oraz równego podziału pracy otworzyły przede mną nowe perspektywy współpracy w zespole. Po tygodniu od zakończenia warsztatów już wdrażam skutecznie pierwsze zmiany.

Bartosz Zdanowski
Kierownik Operacyjny
PIKA

Przejrzystość i otwartość w komunikacji - to na tych wartościach należy budować kulturę LEAN, a warsztat pokazał do tego konkretne przykłady.
Konkretne wyniki zaprezentowane za pomocą narzędzi LEAN Optimization Opportunity Gap i Overall Operational Outcome stanowią doskonałą motywację zarówno dla osób zarządzających, jak i pracowników.

Katarzyna Czupa
Menedżer Procesów Biznesowych
AXA Polska

 

Podczas warsztatów uświadomiłam sobie potrzebę ustrukturyzowania działań w procesie wdrażania zmian oraz łączenia twardych i miękkich umiejętności. Mam nadzieję skutecznie wdrożyć w operacjach regularne spotkania z zespołami oraz wizualizację wyników - tak byśmy na bieżąco mogli śledzić i cieszyć się wynikami naszej pracy.

Magdalena Kowalska
F&A Operation Manager
Xerox

Zobaczyłem, że suma małych usprawnień może przynieść widoczny efekt. Dla mnie odkryciem jest fakt, że aby wdrożyć zmianę potrzeba 3-6 miesięcy, nie na przykład dwóch lat - zatem nie trzeba uruchamiać długiego procesu zmian, by wiedzieć namacalne rezultaty. Teraz widzę, że w krótkim czasie, w wybranym obszarze, możemy osiągnąć widocyne wyniki.

Darek Wałachowski
Dyrektor IT Shared Services
Medicover

Z mojej perspektywy najistotniejszym elementem było pokazanie, że można połączyć model portfelowy z procesowym i efekty takiego podejścia są naprawdę imponujące. Warsztaty zwróciły moją uwagę na potrzebę standaryzacji i przejrzystości w firmie - teraz rozpoczynam wdrażanie w swoim zespole.

Katarzyna Fita
Dyrektor ds.Rachunkowości i Podatków
Ringier Axel Springer Polska

 

Warsztat pozytywnie mnie zaskoczył. Uporządkował moją wiedzę, pomógł określić priorytety i wskazał kolejne kroki działań, tak aby narzędzia lean, które zaczęliśmy wdrażać przyniosły jeszcze lepsze efekty w optymalizacji procesów.

Konrad Korczak
Dyrektor Operacji i Procesów Rachunkowości
IMPEL Business Solutions Sp. z o.o.

Prezentacja praktycznych rozwiązań prezentowanych narzędzi wydaje mi się najbardziej wartościowym elementem spotkania. Według mnie ogromna siła tkwi w HarmoDesku – to ogromny plus, że istnieje narzędzie mierzące pracę.

Maciej Nowicki
Head of Process Management Team
Bank Millennium Spółka Akcyjna

 

Cieszę się, że mogłem wziąć udział w warsztatach z zakresu Lean w języku polskim. Narzędzia i metody Lean zostały omówione dogłębnie, pozwalając zrozumieć mechanizmy, które powinny być zastosowane w celu wdrożenia kultury ciągłego doskonalenia.

Michał Leszczyński
Operations Manager
Capgemini

 

Zdałam sobie sprawę, że podstawową kwestią jest eliminacja marnotrawstw. Doskonałymi pomysłami są również wdrożenie jednego nowego udoskonalenia w tygodniu oraz podział pracy – spotkanie było dla mnie źródłem inspiracji do zmian.

Katarzyna Janusz
Dyrektor Operacyjny
Leasing Team


Zdałam sobie sprawę jak ważny jest rzetelny pomiar czasu pracy w organizacji świadczącej usługi. Warsztaty pokazały jak udoskonalić ten proces mierzenia w firmie, w której de facto pomiary są już prowadzone. Cieszę się, że rozmawialiśmy o konkretnych narzędziach związanych z ciągłym doskonaleniem, jak matryca kompetencji, które pomagają pokazują wielkowymiarowość kultury  usprawniania procesów w firmie.

Anna Mika
Manager
ArcelorMittal

Uczestnictwo w warsztatach stało się dla mnie źródłem inspiracji. Zdałem sobie sprawę z ogromnej roli managerów w procesie optymalizacji i aktywnym włączeniu ich w proces transformacji organizacji. W firmie podejmujemy tematykę lean, jesteśmy obecnie na wstępnym etapie wdrożenia „Continuous Improvement”, skupiając się na behawiorystycznej stronie transformacji – warsztaty zwróciły moją uwagę na fakt, że szkolenia można przeprowadzać w bardzo ciekawy, oparty na konkretach sposób, jednocześnie łącząc metodologię, techniki oraz „miękką” stronę wdrożenia nowej kultury organizacyjnej.   

Piotr Andryszak
PPS Center Europe Director
Philips

„Uważam, że to jedno z lepszych szkoleń w jakich uczestniczyłem. Treść, forma i praktyczne symulacje szkoleniowe pomogły mi zrozumieć potrzebę i korzyści z wdrażania optymalizacji procesów, przydatność zaproponowanych narzędzi w każdej sferze biznesu oraz dostrzec jak wiele jest do zrobienia. Zrozumiałem również ile zależy od odpowiedniego zaangażowania pracowników i kadry kierowniczej w zmiany procesowe.Doceniam wartość metody Lean jako prostego i skutecznego zestawu narzędzi i praktyk optymalizacyjnych, które wspierając podnoszenie efektywności, budują jednocześnie zaangażowanie pracowników w ich wdrażanie.Uważam, że poznanie metody Lean jest przydatnym krokiem w doskonaleniu umiejętności i podnoszeniu skuteczności menadżera, który chce polepszać efektywność operacyjną zarządzanych przez siebie zespołów”.
 
Tomasz Wójcik,
Dyrektor Biura Windykacji PZU S. A.