Współczesne negocjacje handlowe. Zawsze myśl, kalkuluj i analizuj – nie bądź jedynie przyjacielem.

 

 

Dla kogo?

Dla wszystkich, którzy mają do czynienia z Klientami i prowadzą negocjacje. Dla wszystkich, którzy cokolwiek oferują telefonicznie, w siedzibie Klienta czy kiedy Klient przyjeżdża do nas. Wszystkim, którzy chcą panować nad procesem negocjacji i nie chcą dać ponieść się emocjom, którzy chcą nauczyć się prowadzić rozmowy zabezpieczające swój interes – „twardą grę” nie narażając na szwank relacji z partnerem biznesowym.

Korzyści:
  • Umiejętność rozpoznawania oczekiwań i potrzeb Klientów i zbudowania na tym interesu;
  • Zwiększenie rentowności sprzedaży przez podniesienie świadomości biznesowej pracowników;
  • Umiejętność czystej i chłodnej kalkulacji z poszanowaniem interesów partnera;
  • Świadomość robienia interesów z Klientami;
  • Podniesienie kwalifikacji i umiejętności negocjacyjnych;
  • Umiejętność stawiania sobie celów i wyzwań.
Program /wybrane tematy:

1. Kiedy wygrywamy negocjacje? – przygotowanie do procesu;
2. Jakim językiem mówić? Jak komunikować Klientowi korzyści w obecnych realiach ekonomicznych? – model komunikacji i język korzyści – prezentacja oferty;
3. Czy mój interes zawsze wyklucza interes partnera?
4. Jak zadbać o to, na czym nam zależy? Jak budować alternatywę negocjacyjną? Wyznaczanie celów negocjacyjnych;
5. Stanowisko początkowe i końcowe – granica ustępstw w negocjacjach;
6. Style negocjacyjne: Kiedy wygrywamy? Jeśli osiągamy swoje cele to czy partner ma przegrać? Wygrana – wygrana albo nie robimy interesów? Pozostałe style negocjacyjne – kiedy stosujemy?
7. Nasze preferencje w rozwiązywaniu procesów negocjacyjnych i techniki negocjacyjne.

Czas:

Szkolenie trwa 2 dni

Prowadzący: Patrycjusz Skakuj

Praktyk biznesu i trener zarządzania, menedżer i coach. Specjalizuje się w zarządzaniu zespołem, zarządzaniu zmianą, negocjacjach biznesowych, technikach sprzedaży i obsłudze klienta. Kładzie duży nacisk na wykorzystanie doświadczenia zawodowego podczas szkoleń i coachingów oraz szybkie zastosowanie nowych umiejętności i postaw w codziennej pracy.

Posiada 18-letnie doświadczenie zawodowe w biznesie, zarządzaniu i sprzedaży. Zajmował stanowiska od Przedstawiciela Handlowego, Key Account Managera, Regionalnego Kierownika Sprzedaży, Dyrektora Oddziału po Dyrektora Sprzedaży w branży FMCG. Budował i zarządzał relacjami z klientami – od drobnych przedsiębiorców, poprzez hurtownie i lokalne sieci handlowe do dużych koncernów. Wdrażał systemy organizacyjne oraz standaryzował pracę działów. Skutecznie przeprowadził ujednolicenie pracy działów po fuzji. Tworzył i wdrażał systemy wynagradzania, systemy motywacyjne i jakościowe, zarządzał przez cele. Swoje podejście do zespołów opiera na realizacji celów, zadań, jakości pracy, ciągłym rozwoju i sprostaniu wyzwaniom.

Jest absolwentem Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego oraz Podyplomowego Studium Menedżerskiego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Pracował przy projektach realizowanych m.in. dla: PGNiG S.A., Poczty Polskiej, MAG Dystrybucja, NSZZ „SOLIDARNOŚĆ”, Arsenal, Cynkomet, Scandica, Biacomex (Ford, Seat, Biuro Podróży), EUROCASH S.A., ZDZ Białystok, PKS S.A., Lechaa Consulting, Constans Group, Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie, Hochland.

Zapraszamy do kontaktu 

 

kontakt