Współczesny lider. Zarządzanie i komunikacja z zespołami w różnych kulturach na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej

Dla kogo?

Dla właścicieli firm nastawionych na rozwój na rynkach CEE, dla osób zarządzających sprzedażą międzynarodową, dla country managerów firm międzynarodowych, którzy stoją przed wyzwaniami na rynkach CEE.

Korzyści:
  • Poznanie różnych kultur i mentalności ludzi;
  • Zrozumienie dlaczego Czesi różnią się od Słowaków, a Ukraińcy nie są Rosjanami;
  • Nabycie umiejętności budowania zespołów w różnych krajach i w różnych kulturach;
  • Rozwój i zaangażowanie Ludzi i Zespołów.
Program /wybrane tematy/:

1. Jak tworzyć zespoły i zatrudniać ludzi w różnych kulturach i w różnych rynkach?
2. Jak wynagradzać ludzi w różnych krajach Europy Środkowo-Wschodniej?
3. Jak motywować ludzi, zarządzanie poprzez cele i wyniki – czy to wszędzie działa?
4. Czy języki lokalne są kluczowe w komunikacji?
5. Jak zarządzać Rosjaninem czy Ukraińcem, a jak Czechem czy Węgrem?
6. Rola i odbiór Polski i Polaka w różnych krajach Europy Środkowo-Wschodniej jako klucz do komunikacji;
7. Najważniejsze aspekty prawa pracy w różnych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

Czas:

Szkolenie trwa 2 dni. W trakcie szkolenia przewidujemy przerwy kawowe oraz lunche. Po pierwszym dniu szkolenia zapraszamy na „kolację z inspiracją” /w cenie szkolenia/.

Cena szkolenia: 2590 zł (netto) przy wpłacie 30 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia, przy późniejszej wpłacie 2900 zł (netto). Dla drugiej zgłaszanej osoby rabat 5%, dla każdej kolejnej zgłaszanej osoby rabat 10%. Szkolenie odbędzie się Warszawie w centrum konferencyjnym. Dokładny adres miejsca szkolenia zostanie przesłany uczestnikom na 2 tygodnie przed szkoleniem.

Mateusz Sagan

Trener / Konsultant Doradztwa Strategicznego i Lider Zmian / Interim Manager

Absolwent University of Central Lancashire w Preston, UK (MBA) i Politechniki Radomskiej (Marketing i Zarządzanie). Doświadczony Lider i Menedżer, specjalizujący się w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, w zarządzaniu strategicznym i budowaniu organizacji w różnych krajach i kulturach oraz we wdrażaniu zmian ukierunkowanych na poprawę wyniku i zmian w pracy zespołów.

Doświadczenie – prawie 15 lat na stanowiskach dyrektora sprzedaży międzynarodowej, country managera w różnych krajach w spółkach grupy Esselte Leitz, kilka lat jako Prezes Zarządu szwajcarskiej spółki giełdowej Biella-Neher Holding AG i jej oddziału w Polsce. W ciągu swojej kariery zawodowej rozwijał nowe rynki exportowe (kraje EU, Ukraina, Rosja), uruchomiał przedstawicielstwa w Niemczech, w Holandii, w Austrii. Organizował i brał udział w międzynarodowych targach branżowych (Frankfurt, Dusseldorf, Paryż, Kijów). Odpowiedzialny za otwarcie, zbudowanie od podstaw i zarządzanie oddziałem na Ukrainie, w tym pełna operacja logistyczna, sprzedaż i marketing, budżetowanie, raportowanie oraz pełna odpowiedzialność za wynik P&L, wspierał również organizację w Rosji w zakresie systemów sprzedaży i pracy z zespołem. W swej karierze zarządzał polskimi i regionalnymi oddziałami Grupy Biella, przeprowadził również restrukturyzację oddziałów w regionie, zarządzał rynkami exportowymi. Przez ponad 7 lat mieszkał i pracował na Ukrainie (Kijów) i w Rosji (Moskwa).

Specjalizuje się w zakresie zarządzania strategicznego oraz zarządzania zmianą, rozwoju sprzedaży, budowaniu organizacji sprzedażowych w różnych krajach Central Eastern Europe, wdrażania systemów zarządzania poprzez cele i wyniki.

Prowadził projekty dla: Biella-Neher Holding AG, Esselte Leitz, Black Red White S.A., Oknostyl, Resta S.A.

Zapraszamy do kontaktu 

 

kontakt