Budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej centrum usług

Dla kogo?

Dla menedżerów z wyższej kadry zarządzającej oraz menedżerów ds. optymalizacji procesów.

Korzyści:
  • poznasz praktyczną stronę narzędzi optymalizacyjnych, analitycznych i zarządczych,
  • dostrzeżesz nowe możliwości rozwoju i stymulowania zaangażowania pracowników,
  • odkryjesz nowy potencjał Twojej organizacji,
  • zobaczysz jak łączyć narzędzia: Lean, Six Sigma, Performance Management i BPM, 
  • zyskasz inspirację do stworzenia i wdrożenia planu usprawnienia biznesu.
  • na warsztatach staniesz się pracownikiem centrum operacyjnego. W trakcie kolejnych etapów symulacji będziesz odkrywał i wdrażał w działaniu narzędzia i zasady umożliwiające wzrost efektywności i budowanie zaangażowania pracowników.
Szerszy opis programu 
Czas i miejsce:  

Warsztaty trwają 1 dzień. Następna edycja odbędzie się w 11 marca. Ilość miejsc ograniczona (maksymalnie 12 osób).
Warsztaty odbędą się w centrum Warszawy.

Cena: 1000 zł netto (dla członków ABSL oraz Pro Progressio – bezpłatnie).

Zapisy: olga.zezula@4results.pl

 

Firmy uczestniczące w dotychczasowych edycjach  warsztatów:

Siemens, Randstad Polska, Schneider Electric Polska, Citibank International, Telemon, CBRE, Mercer Polska, Procter and Gamble Polska, Allianz Polska, Business Support Solutions, Metsa Global Financial Shared Services, Geoban Poland, część Santander Group.

 

 

Prowadzący: Krzysztof Pimpicki

Partner w zespole 4 Results

Asolwent SGH. Coach. Certyfikowany doradca Business Process Modelling & Design Business Process Modelling & Design. Praktyk Lean. Doświadczenie zdobywał jako kierownik projektów optymalizacyjnych w firmach z sektora nowoczesnych procesów biznasowych oraz jako konsultant w wiodących firmach doradczych. Specjalizuje się we wdrażaniu kompleksowych, systemowych rozwiązań ukierunkowanych na stworzenie środowiska ciągłego doskonalenia i podnoszenia efektywności operacyjnej. 

Zapraszamy do kontaktu 

 

kontakt