Za nami kolejna edycja warsztatów strategicznych

26 marca 2015 roku w Warszawie odbyła się kolejna edycja warsztatów strategicznych Budowanie Trwałej Przewagi Konkurencyjnej Centrum Uslug dedykowanych menedżerom z wyższej kadry zarządzającej oraz menedżerom ds. optymalizacji procesów. 

W spotkaniu wzięli przedstawiciele następujących firm ALK, Arvato, Eurobank, Franklin Templeton, Link, LionBridge, OBI, Opus Capita, Orange, Pro Progressio, Rödl & Partner, SSAB, Verifone.

Krzysztof Pimpicki, Partner w firmie 4 Results, która na co dzień zajmuje się wsparciem organizacji w doskonaleniu procesów biznesowych, przestawił podejście opierające się na Pozytywnej Produktywności – czyli dwu kluczowych aspektach pozwalających osiągnąć trwałe rezultaty biznesowe. Ponadto uczestnicy odpowiedzieli sobie m.in. na pytania: jak rekrutację zastąpić optymalizacją i dlaczego to się opłaca, jak tworzyć kulturę ciągłego doskonalenia opartą na zaangażowaniu pracowników, jak zarządzać zmianą w organizacji? Spotkanie zakończyło się pełnym sukcesem – ankieta, którą uczestnicy wypełnili po zakończeniu warsztatów, pokazała, że byli całkowicie zadowoleni z formy wydarzenia oraz prezentowanych treści (wskaźnik NPS wyniósł 100%). Poniżej prezentujemy kilka wybranych opinii dotyczących warsztatów (więcej zamieściliśmy na http://www.4results.pl/warsztaty-opinie/):

Wiele technik i metod było już stosowanych w mojej organizacji, jednakże cieszę się, że mogłem dzisiaj uporządkować tę wiedzę. Dużą wartością dodaną spotkania były też komentarze uczestników, możliwość spojrzenia na temat z różnych punktów widzenia. Cieszę się, że mogłem spotkać się z menedżerami z wyższej kadry zarządzającej oraz dzielić się doświadczeniami, różnymi podejściami do tematyki optymalizacji.

Spotkanie pozwoliło mi odkryć rzecz oczywistą, podstawową, jednak często pomijaną: proces rekrutacji jest dużo bardziej kosztowny niż jego optymalizacja, dlatego całą energię powinniśmy włożyć w doskonalenie procesów, a nie zwiększanie zatrudnienia.

Zarządzanie zmianą – to temat, który szczególnie przyciągnął moją uwagę. Zdałem sobie sprawę, że gdy uda nam się zaangażować pracowników w cały proces, gdy będą aktywnie włączać się w nasze działania, organizacja tak naprawdę stanie się „maszyną”, która doskonali się sama.

Po raz kolejny warsztaty odbyły się w nowoczesnym biurze firmy Mikomax znajdującej się przy ul. Młynarskiej w Warszawie. Jak zauważa Piotr Smolczewski, dyrektor zarządzający firmy „jest to doskonała okazja do zapoznania uczestników z naszą marką, ponieważ często jest tak, że w trakcie reorganizacji przestrzeni biurowej, nie zdają sobie oni sprawy, że istnieje profesjonalna polska firma, która dostarcza nie tylko produkty najwyższej jakości, ale proponuje innowacyjne rozwiązania w zakresie urządzania biur”. 

Osoby zainteresowane udziałem w kolejnej edycji spotkania (w maju2015 r.), zapraszamy do kontaktu z Marią Mechacką, maria.mechacka@4results.pl.

Więcej informacji na temat spotkania znajduje się na stronie: http://www.4results.pl/budowanie-trwalej-przewagi-konkurencyjnej-centrum-uslug/.