Współczesny sprzedawca - zarządzanie portfelem produktowym. Czy mniej znaczy więcej?

Dla kogo?

Dla osób zarządzających portfelem produktowym w firmach

Korzyści:
  • Znajomość metodologii rankingowania produktów;
  • Poznanie terminologii wskaźników opisujących wartość produktów;
  • Zrozumienie zasad optymalizacji i oszczędnego gospodarowania zasobami.
Program /wybrane tematy/:

1. Podstawowe metody analizy danych rynkowych;
2. Jak zbadać potrzeby Klientów?
3. Jak zaspokoić potrzeby klientów?
4. Metody tworzenia rankingu produktów i wyboru tego, co najważniejsze;
5. Jak odróżnić sprzedaż dokonaną od potencjału sprzedaży w przyszłości?
6. Gdzie postawić grubą kreskę w rankingu i dlaczego jest to opłacalne?

Czas:

Szkolenie trwa 1 dzień

Prowadzący: Gniewomir Kuciapski

Wspiera obszar sprzedaży i marketingu firm działających na rynku krajowym i międzynarodowym. Specjalizuje się w zakresie optymalizacji asortymentu, profilowaniu i segmentacji odbiorców oraz produktów, a także systemach motywacyjnych oraz systemach monitorowania i wspierania sprzedaży. Do pracy analitycznej opartej na danych i cyfrach wprowadza elementy myślenia obrazem. Uczestniczy w projektach realizowanych dla wiodących w Polsce firm sektora FMCG. Potrafi połączyć podejście analityczne z realiami pracy przedstawicieli handlowych i key account managerów. Ma doświadczenie w sprzedawaniu, egzekwowaniu wyników sprzedażowych oraz badaniach sprzedaży. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej, a także UW.

Współpracował z sieciami handlowymi o różnych profilach: m.in. spożywczymi: ATB, Auchan, Carrefour, Intermarche, Tesco, Walmart oraz ogrodniczymi i budowlanymi: Bricomarche, K-Rautekesko, Jardiland, Petco. Budował i wprowadzał pierwsze systemy monitorowania sprzedaży w mniejszych firmach oraz wdrażał systemy SAP w większych jednostkach. Od kilku lat doradza wiodącej sieci handlowej w zakresie merchandisingu, sprzedaży i marketingu.

Zapraszamy do kontaktu 

 

kontakt