Własne projekty badawcze:

4Results realizuje własne projekty badawcze z udziałem wyższej kadry zarządzającej i pracowników firm. Zobacz udostępnione badania:

RAPORT Z BADANIA: Spotkania: efektywnie spędzony czas, czy stracone  godziny?

Aż 74% zarządzających codziennie ma spotkania w małej grupie osób, 60% – przynajmniej raz w tygodniu odbywa zebrania w większym zespole, połowa –  przynajmniej raz w tygodniu odbywa telekonferencje. Co trzeciego zarządzającego najbardziej podczas spotkań kłuje w oczy brak zaangażowania uczestników, co czwartego: korzystanie z telefonu i laptopa, zamiast aktywnego udziału – to niektóre wnioski z badania 4Results.   

 

Wypełnij formularz, aby otrzymać link do RAPORTU

RAPORT Z BADANIA: To z kim właściwie jest coś nie tak? Menedżerowie o Millenialsach

Aż 70% menedżerów obawia się o przyszłość swojego zespołu: uważa, że największym wyzwaniem w zarządzaniu Millenialsami jest niepewność związana z ich brakiem przywiązania do firmy i łatwym podejmowaniem decyzji o odejściu. 62%  zarządzających wskazuje na „roszczeniowość” pokolenia Y, a 46% sądzi, że kłopotem jest szybkie nudzenie się  i mała cierpliwość. Receptą na tę ostatnią bolączkę może być wynajdowanie ciekawych zadań przedstawicielom pokolenia Y – to wnioski z badania firmy doradczo-szkoleniowej 4Results.

Wypełnij formularz, aby otrzymać link do RAPORTU

RAPORT Z BADANIA: Co buduje, a co zabija zaangażowanie?

W 2017 i 2018 roku  przeprowadziliśmy w 4Results badania z udziałem 950 menedżerów dużych organizacji. W badaniu wzięło udział 200 Top Managerów, 360 Middle Managerów i 390 Line Managerów. Zapytaliśmy ich o dwie rzeczy: co według nich buduje, a co zabija zaangażowanie? Zobacz rezultaty.

Wypełnij formularz, aby otrzymać link do RAPORTU

Narzędzia diagnostyczne i metodyki:

Dysponujemy własnymi, autorskimi narzędziami i metodykami badawczymi oraz realizujemy szkolenia i projekty badawcze z użyciem narzędzi opracowanych przez inne podmioty. Oto lista niektórych dostępnych narzędzi:

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o stosowanych przez nas narzędziach i metodykach:

  • Badanie 360° Angażujący Lider,
  • Badanie 360° Leadership Versatility Index,
  • Master Person Analysis,
  • Badanie Angażującej Kultury (Neurohm),
  • Culture Assessment Tool,
  • Test Kolory, Test Extended Disc,
  • NPA, FRIS, Test motywacji,
  • Badanie Patricka Lencioniego, Audyt Energii Osobistej.
  • TWI, Kanban, Lean, RfS,
  • Insight Shingo, Reiss Motivation Profile,
  • BIOCODE™.

Partnerstwa w badaniach i edukacji

Współpracujemy z różnymi podmiotami i uczelniami, z którymi wymieniamy know-how, realizujemy wspólnie projekty badawcze, zajęcia i warsztaty.

Oto niektórzy nasi partnerzy i zaprzyjaźnione uczelnie:

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do naszego newslettera.

Switch The Language

    Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.

    ADDRESS

    63739 street lorem ipsum City, Country

    PHONE

    +12 (0) 345 678 9

    EMAIL

    info@company.com

    Koszyk