-
Monika SIeniawska, Partner w 4ResultsProcess and project management in servicesWe promote a process-based approach to provide clients with the ability to manage Customer Experience and the Customer Journey, which are built during every contact with the company and the brand – from the creation of a need right up to customer service after the purchase.Your competitive advantage may be due to a focus on the quality of processes, so as to orientate them towards customer expectations, teamwork and improvement of the organisation's indicatorsDuring projects, we select tools that combine various management methods and concepts: Lean Management, creative methods, and agile project work methods.We carry out a process transformation in communication, technology, administration, human resources and finance. We develop employee competences and implement a new work culture.
-
Monika SIeniawska, Partner w 4ResultsZARZĄDZANIE PROCESAMI
I PROJEKTAMI W USŁUGACHPropagujemy podejście procesowe dla zapewnienia Klientom możliwości zarządzania doświadczeniami klientów (Customer Experience i Customer Journey), które budują się przy każdym kontakcie z firmą i marką – od powstania potrzeby po obsługę po zakupie.Twoja przewaga konkurencyjna może wynikać z koncentracji na jakości procesów, tak by zorientować je na oczekiwania klientów, pracę zespołową i poprawę wskaźników organizacji.W projektach dobieramy narzędzia łącząc różne metody i koncepcje zarządzania: Lean Management, metody kreatywne, zwinne metody pracy projektowej.Przeprowadzamy transformację procesową w obszarach komunikacji, technologii, administracji, zasobów ludzkich i finansów. Rozwijamy kompetencje pracowników i wdrażamy nową kulturę pracy.