
Inny wymiar e-learningu
E-learning na miarę 3. dekady XXI wieku powinien składać z krótkich form, być ukierunkowany na zmianę i spersonalizowany. W jaki sposób projektuje się takie kursy? Coraz krótsze formy Czy wiesz, że ś...
E-learning na miarę 3. dekady XXI wieku powinien składać z krótkich form, być ukierunkowany na zmianę i spersonalizowany. W jaki sposób projektuje się takie kursy? Coraz krótsze formy Czy wiesz, że ś...
Zaangażowani pracownicy to siła napędowa prężnie działającego przedsiębiorstwa. Jak motywować pracowników, a tym samym przekonać ich, że warto wspólnie pracować na sukces firmy? Każdy pracodawca pow...
Kultura organizacyjna to nie tylko wizytówka firmy. Zarządzanie bazujące na spójnych wzorach zachowań i normach kształtujących decyzje, pozwala także zwiększyć efektywność pracowników i wyniki organiz...
Wprowadzenie stałych badań zaangażowania i satysfakcji pracowników Twojej firmy pozwoli Ci prowadzić zbilansowaną politykę personalną. Kultura zaangażowania w firmie utrzymuje efektywność i zadowoleni...
Nowa rzeczywistość przyspieszyła – o wpływie COVID-19 na otoczenie makroekonomiczne można pisać dużo, ale dostatecznie wiele słów już przelano na papier – i to w wielu językach. Jeszcze w...
4Results w swoich w programach rozwojowych stosuje podejście Journey4Results, oparte o rewolucyjną metodykę podróży rozwojowej. Wykorzystuje ona najnowsze rozwiązania dydaktyczne i technologie celem p...
Monika Sieniawska, dyrektor obszaru Customer Experience w 4Results „Pierwsi umierają optymiści. Nie wolno mylić wiary, że uda się na końcu zwyciężyć , której nigdy nie można utracić, z umiejętnością s...
Olga Zezula, Konsultant 4Results Koncepcja TWI powstała na tle wydarzeń II wojny światowej, kiedy po ataku wojsk japońskich na Pearl Harbor, Stany Zjednoczone podjęły decyzję o przystąpieniu do działa...
Piotr Wrzeszcz, Partner 4Results Wadim Plast rozpoczął charytatywną produkcję przyłbic ochronnym dla służby zdrowia i służb mundurowych. Dzięki metodyce QRM to, co w wcześniej zajmowało tygodnie, stał...
Michał Kubiak, trener 4Results W czasach przyspieszających przemian technologicznych, pandemii i gospodarczego “lock downu”, tempa nabierają procesy, które zmienią świat pracy. W rozmowach z menedżera...
„Ten, kto nie spogląda w przyszłość jest z góry przegrany.” Leonardo da Vinci Gdy koronawirus ogarnia świat, jesteśmy zmuszeni do radykalnej zmiany trybu życia, a w konsekwencji harmonogramu dnia, ty...
Michał Paradowski, Beata Ducin, Piotr Wrzeszcz, Wiesław Karpowicz Jak właściciele firm reagują na kryzys i jakie scenariusze rozwoju sytuacji rozpatrują? Zrealizowaliśmy wywiady indywidualne z kilkuna...
Jak zmienia się dziś forma szkoleń dla menedżerów? Oto kilka trendów, które determinują zmianę w sposobie treningu liderów organizacji. Szkolenia dla menedżerów: krótsze formy Po pierwsze, wszędzie wo...
Ostatnie 15 lat branży HRM to zupełna rewolucja w myśleniu o szkoleniach. Co zmieniło się z mojej perspektywy, lidera firmy szkoleniowo-doradczej współpracującej ściśle z branżą HR-ową od kilkunastu l...
Dobre szkolenie z obsługi Klienta obejmuje 3 kluczowe elementy: są to wiedza, umiejętności, postawy. Najszybciej zazwyczaj udaje się przekazać wiedzę, trochę więcej czasu wymaga szlifowanie umiejętnoś...
Oto lista 7 elementów, o których nie można zapomnieć, projektując szkolenie z efektywności. Spójność.Po pierwsze, szkolenie z efektywności osobistej musi odzwierciedlać ideę efektywności w swojej stru...
We współczesnym świecie nie ma chyba bardziej jednocześnie nielubianej, a z drugiej strony potrzebnej dziedziny jaką jest sprzedaż. Liczne badania w Polsce pokazują jednoznacznie: sprzedawca próbuje w...
Dobre szkolenie prezentujące metody i założenie metodyk zwinnych nie może być teoretycznym wykładem. Najlepiej, aby było to pełne agile’owych technik wydarzenie korzystające z form symulacji oraz gryw...
Metodyka Repetitive flexible Supply – Powtarzalne elastyczne Dostarczanie. Doskonałe efekty przejścia na logikę przepływu, dzięki poziomowaniu produkcji seryjnej. Lean Repetitive flexible Supply (R...
Proces S&OP (Sales and Operations Planning) fundamentem do współpracy,czyli jak skupić ludzi wokół celu biznesowego i stworzyć lepsze środowisko pracy.(Artykuł inspirowany projektem Doskonało...
Filozofia Shingo bazuje na czymś, co w kulturze europejskiej możemy nazwać dekalogiem organizacji, czyli kodeksem postępowania. Dekalog to dobra analogia, ponieważ i tu bazujemy na 10 zasadach...
W pracy stale brakuje nam informacji, co powoduje przerwy w wykonywaniu zadań – konieczność zadania pytania, sprawdzenia, zaczerpnięcia informacji od innej osoby. Zrealizuj 5-krokowy test, aby zrozumi...
Kiedy usłyszysz od kogoś, że właśnie zapisał się na operację w państwowej służbie zdrowia za 2 lata o tej samej porze, uśmiechasz się, bo dobrze wiesz, że kolejki są typową przypadłością tego sektora....
Menedżerze: Lata lecą, a świat pędzi. Nie zatrzymuj się, bo może się okazać, że się cofasz, a mówiąc dosadniej: uwsteczniasz. Nigdy nie jest jednak za późno, żeby „odrobić lekcje” z nowej sztuki budow...
Badania kultury organizacyjnej przedsiębiorstw, wywiady z liderami i menedżerami potwierdzają, że jednym z największych wyzwań stojącym przed organizacją jest zaangażowanie pracowników, budowanie skut...
W polskich organizacjach królują silosy – szczelnie zamknięte i nie komunikujące się między sobą departamenty, działy, piony. Eksperci wskazują, że komunikacja między działami będzie kompetencją przys...
Są roszczeniowi, niecierpliwi i szybko się nudzą. Taka jest powszechna opinia o “Millenialsach”. “Z badań 4Results wynika, że pokolenie Y odróżnia od ich szefów z pokolenia X przede...
Na czym polegają projekty TWI, czyli Training Within Industry? Ich celem jest m.in. szybkie wdrożenie nowych pracowników i nie chodzi tutaj o czas skrócenia procesu szkoleń oraz o zmniejszenie poświęc...
Kanban to opracowana w latach pięćdziesiątych w Japonii metoda wizualnego sterowania produkcją, określająca co, kiedy i w jakiej ilości należy produkować. Nazywany jest często „układem nerwowym szczup...
Maszyna parowa, samochód, samolot, wirtualna rzeczywistość… Świat oczekuje na więcej. Ta nieustająca gonitwa napędza światową gospodarkę. Rynek szuka nowych rozwiązań, rozwijają się nowe technol...
Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.
63739 street lorem ipsum City, Country
+12 (0) 345 678 9
info@company.com