S&OP, czyli komunikacja komunikacja komunikacja

Warsztat

S&OP, czyli komunikacja komunikacja komunikacja

II Edycja

  • 21-22 maja 2024
  • Warszawa
Teoria
Rekomendacje
Case study

O czym jest warsztat?

Zwiększenie satysfakcji Klientów, redukcja zapasów, wzrost rentowności, zwiększenie przewidywalności prognoz, stabilny wzrost firmy – czy myślisz o podobnych efektach w swojej organizacji?

Kluczem jest wdrożenie procesu S&OP (Sales & Operations Planning), czyli planowania sprzedaży i operacji. Pomimo swojego słusznego wieku w dalszym ciągu dla wielu organizacji jest odkryciem. Ale można mieć wrażenie, że właśnie przeżywa swój renesans. Też tak uważasz?

Jeśli TAK, to zapraszamy Cię na to dwudniowe wydarzenie, podczas którego pokażemy – jak opanować ilościowe i jakościowe metody tworzenia planów operacji i sprzedaży.

Zjednocz strategie produkcji, zakupów, sprzedaży, marketingu i finansów i ciesz się ponadprzeciętnymi wynikami.

Dla kogo jest warsztat?

  • Dla szefów działów handlowych i operacyjnych
  • Dla Dyrektorów sprzedaży
  • Dla Managerów logistyki, Supply Chain i finansów

Dlaczego warto?

DOŚWIADCZ

Warszaty połączone z praktycznymi ćwiczeniami

POZNAJ

Dobre praktyki tworzenia systemów prognozowania i planowania sprzedaży w ramach S&OP

ZROZUM

Powiązania S&OP z innymi zadaniami planistycznymi

Agenda wydarzenia

01
dzień

08:45 – 12:15 Sesja poranna

Zacznijmy od tego – co planujemy?

Wyzwania procesu S&OP – różne branże, portfolio, nazwy – ale czy naprawdę różne?

Symulacja procesu S&OP – runda 1

12:15 – 13:00 LUNCH

13:00 – 16:00 Sesja popołudniowa

Symulacja procesu S&OP – runda 2

S&OP jako narzędzie strategicznego zarządzania biznesem

02
dzień

08:45 – 13:00 Sesja poranna

Proces S&OP na styku wielu działów – perspektywa Dyrektora Finansów

Co możemy zrobić w obszarze operacyjnym nie czekając na to, co powie dział handlowy

Case Study

Jak odpowiedzieć dobrym planem sprzedaży na marzenia Prezesa?

13:00 – 13:45 LUNCH
13:45 – 16:00 Sesja popołudniowa

Case study

Badanie S&OP – wnioski na obecne czasy

Podsumowanie warsztatów i wymiana doświadczeń

Prowadzący

Michał Paradowski

W 4Results odpowiada za obszar usług doskonalenia sprzedaży i marketingu. Poza rozwojem oferty zarządza również projektami. Angażuje się na poziomie strategii, z czego wynikają konkretne zalecenia i działania dla wszystkich poziomów organizacji. Zależnie od sytuacji Klienta działa w zakresie szerokim, strategicznym lub koncentruje się na wyselekcjonowanych zagadnieniach, które wymagają usprawnienia lub zmiany.

Gniewomir Kuciapski

W 4Results wspiera obszar sprzedaży i marketingu firm działających na rynku krajowym i międzynarodowym. Specjalizuję się
w zakresie optymalizacji asortymentu, profilowaniu i segmentacji odbiorców oraz produktów, systemach motywacyjnych oraz systemach monitorowania i wspierania sprzedaży, a także w budowie paneli kontrolnych w Excelu dla potrzeb managementu oraz działów sprzedażowych

Patrycjusz Skakuj

Jest praktykiem biznesu i trenerem zarządzania, menedżerem i coachem. Specjalizuje się w sprzedaży i obsłudze klienta w rynku B2B i B2C, zarządzaniu zespołami Sales Forces, zarządzaniu zmianą, negocjacjach biznesowych. Pomaga firmom wdrażać strategie sprzedażowe i organizacyjne, głównie w działach sprzedaży. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe w biznesie, zarządzaniu i sprzedaży. Zajmował stanowiska od Przedstawiciela Handlowego, Key Account Managera, Regionalnego Kierownika Sprzedaży, Dyrektora Oddziału po Dyrektora Sprzedaży w branży FMCG.

S&OP, czyli komunikacja komunikacja komunikacja edycja z 2023 roku

24
Uczestników
8.9 / 10
Średnia ocena warsztatu

Informacje organizacyjne

  • Warsztat odbędzie się w dniach 21-22 maja (wtorek i środa)Air Hotel Okęcie przy Alei Krakowskiej 42 w Warszawie.
  • Po pierwszym dniu warsztatu organizujemy wyjście integracyjne, na które serdecznie zapraszamy (oznacz obecność w formularzu rejestracyjnym)
  • Po warsztacie wszystkie materiały zostaną udostępnione uczestnikom na platformie Learn Up
  • Szczegóły organizacyjne zostaną wysłane ok. 2 tygodnie przed planowanym terminem warsztatu

2000 zł*

  • w cenie zapewniony jest udział w dwóch dniach warsztatu, materiały merytoryczne, posiłki (przerwy kawowe oraz 2 x lunch, również w wersji wege)
  • w cenie nie jest zapewniony ewentualny nocleg

* cena netto (tylko do 21 kwietnia 2024). Po tym terminie obowiązuje cena 2500 zł.

Poproszę o bezpłatną konsultację

Wypełnij formularz – skontaktujemy się z Tobą

    UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ