Byliśmy na Brand Minds 2019

10 maja nasz zespół w składzie Sławek Błaszczak, Arek Grochala, Darek Wołoszczyk, Michał Kubiak, Andrzej Domański wybrali się na konferencję Brand Minds 2019.

To coroczna konferencja realizowana w Bukareszcie w Rumunii, która gromadzi wielotysięczną publiczność. Prelegenci to znane światowe osobistości świata biznesu, nowych technologii, marketingu i przywództwa.

W tym roku wyjątkowe wystąpienia mieli m.in. psycholog Robert Cialdini, autor kultowego „Wywierania wpływu na ludzi”, izraelski historyk i futurolog Yuval Noah Harari, czy ekspert marketingu odpowiedzialny za sukces marki Macintosh Guy Kawasaki. Zaproszona na konferencję była również Brené Brown, amerykańska psycholog i mentorka kobiet, autorka bestselleru „Z wielką odwagą”, ale nie dotarła na wydarzenie. 

Jakie wrażenia mieli członkowie zespołu 4Results? Zebraliśmy ich refleksje:

Inspiracja od najlepszych z najlepszych na Globie

Sławek Błaszczak, Partner Zarządzający 4Results

„Niektórzy mówcy rozczarowali, inni potwierdzili wystąpieniem swoją renomę. Ale po kolei:

> Robert Cialdini: udowodnił, że know-how się nie starzeje, ale wymaga „reframingu”. Jego koncepcja preswazji jest świetnym materiałem dla ludzi marketingu.
> Grant Cardone: opowiadał o tym, co trzeba robić, by zarabiać nawet 10 razy więcej niż obecnie. Nie mieliśmy wątpliwości, że prezentowana postawa i podejście Granta są skuteczne, a zarazem mamy poczucie, że obecne czasy wymagają od liderów czegoś więcej niż koncentracji na pieniądzu.
> Brené Brown: niestety nie przyjechała! Jako ekspert od autentyczności, wstydu, wrażliwości wybrała dom i rodzinę, co szanujemy. Jednak forma przekazania tej informacji mogła zostać dobrana z większą dbałością o kilka tysięcy ludzi, którzy tak jak i my z jej powodu tam się wybrali. Gdyby choć osobiście zrobiła 5-minutowy film z przekazem dla gości, wyglądałoby to znacznie lepiej.
> Hitendra Wadhwa – przełamał nasze wątpliwości „Czy warto było … „. Przedstawił przekonującą wizję lidera w czasach VUCA, opartego o wartości z dużą troską i miłością do świata. Był w tym bardzo autentyczny i przekonujący. Zrobiło się bardzo pozytywnie i inspirująco!
> Guy Kawasaki – to błyskotliwy mistrz trafnych uwag, konkluzji, humoru i energii. Zachwycił prostym, ale skutecznym power speechem na temat strategii, marketingu i autoprezentacji. Dla przykładu, jedna z jego praktycznych porad: „Rób czarne tło! To działa! Na przykład w prezentacjach”.
> Yuval Noah Harari – zaskoczył formą, bo wystąpił z odczytem ex-cathedra. Główny przekaz to perspektywa przyszłości człowieka w najbliższych latach – jak świadomie wpisać się w trendy przyszłości.

Całość BrandMinds 2019 to doświadczenie, które pokazuje, że raczej jesteśmy na bieżąco w Polsce z tematami, jakie podnoszą ewangeliści biznesu na całym świecie. To wspaniałe doświadczenie, przez cały dzień być inspirowanym przez najlepszych z najlepszych na Globie”

„Smaczki” z różnych dziedzin

Michał Kubiak, Trener 4Results

„Uważam, że to, czego doświadczyliśmy na Brand Minds 2019 to bardzo wysoki poziom organizacji imprezy na światowym poziomie. Oprawa wizualna robiła duże wrażenie.

W oczy rzucała się różnorodność prezentacji – z jednej strony Cardone, „wilk z Wall Street”, który darł pieniądze na scenie, z drugiej strony –  skromny Hitendra Wadhwa ze swoją wizją przywództwa wracającego do korzeni. Z kolei Yuval Harari inspirująco opowiadał o wyzwaniach XXI w., zastanawiając się, jaką przyszłość przyniesie ogromny postęp w dziedzinie biotechnologii i sztucznej inteligencji.

Prowadzący nie trzymali się jakiegoś jednego light motive, ale prezentowali „smaczki” ze swoich dziedzin. Wartościowe doświadczenie.”

Koncepcje „na żywo” od ich autorów

Andrzej Domański, Dyrektor ds. rozwoju Klientów

„Mimo, że większość prezentowanych na konferencji myśli, koncepcji było dla mnie znanych ( słyszanych czy przeczytanych) to jakoś jest tak, że słysząc je od autora „na żywo” łatwiej je oswoić, zrozumieć, bardziej inspirują i  na dłużej zostają.

Najbardziej utkwi mi w pamięci Hitendra Wadhwa i jego model lidera w czasach VUCA – porządkuje i inspiruje do przemyśleń, warto poznać oraz Yuval Noah Harariego za głębokie, autentyczne, bezkompromisowe myśli, którym zupełnie nie przeszkodził przekaz ex-cathedra”

Potężna dawka inspiracji

Darek Wołoszczyk, Trener 4Results

„Najbardziej w pamięci utkwiło mi wystąpienie Yuval Noah Harari. To jedyny człowiek, który nie realizował show w amerykańskim stylu. Porwał nas raczej swoją wizją przyszłości  – dlatego, że miał coś do powiedzenia. To było bardzo głębokie, spójne, cudowne, był antytezą tego, co amerykanie nazywają wystąpieniem publicznym. Z kolei z pewnym rozbawieniem obejrzeliśmy krzykliwe, sprzedażowe show Granta Cardone. Cała konferencja to potężna dawka inspiracji!”

W przyszłym roku na scenie zagoszczą m.in. Michio Kaku, Malcolm Gladwell, czy Martin Lindstrom. Będziemy tam na pewno!



UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ