Struktura SuperKLIENTOcentryczna QRM

Webinar 4results: Struktura SuperKLIENTOcentryczna QRM

5 stycznia 2021 r. o 18.00 odbyło się czwarte już webinarium z cyklu „Struktura SuperKLIENTOcentryczna QRM”, tym razem pod tytułem: „Zalety i Wady pracy w autonomicznych zespołach QRM”.

W trakcie webinarium zrealizowaliśmy wywiad na żywo z członkiem zespołu QRM – Kamilem Błaszczykiem.

Zachęcamy do obejrzenia retransmisji. 

Czego dowiesz się na wydarzeniu?

1) Czy warto stawiać na autonomiczne zespoły QRM?
2) Jak pracować nie na narzędziach, a na zaangażowaniu zespołu?
3) Czym wyróżnia się rozwój kompetencji w QRM?
4) Jakie są wady i minusy struktury QRM z punktu widzenia członka zespołu?

Pierwsze wdrożenia Struktury SuperKLIENTOcentrycznej QRM (ang. Quick-Response Manufacturing) umożliwiały osiągnięcie spektakularnych sukcesów firmom w Polsce:

  • skrócenie czasu realizacji zamówień klienta (biuro oraz produkcja) o 50-90%,
  • skokowy wzrost sprzedaży oraz jakości obsługi klienta (>300%),
  • redukcja całkowitych kosztów biznesu o 10-25%,
  • budowa kultury organizacyjnej opartej o zaufanie oraz samozarządzające zespoły.

Obejrzyj retransmisję

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ